مشکلات آتش‌نشانان تهران رفع شود

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: مشکلات امروز آتش‌نشانان به دلیل عقب افتادگی است که در سال‌های گذشته در این حوزه وجود داشته است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر تهران، مهدی پیرهادی با اشاره به مشکلات آتش‌نشانان و اینکه اقداماتی برای بهبود وضعیت حقوق آتش‌نشانان انجام شده است، اظهار کرد: این موضوع از سال‌های گذشته وجود داشته و در دوره مدیریت شهری جدید برای بهبود شرایط سعی شده است، اما هنوز مشکلاتی در این زمینه وجود دارد.

وی ادامه داد: با توجه به شغل سخت آتش‌نشانان و جان‌فشانی این افراد در حوادث مختلف پایتخت و حتی حوادث سایر نقاط استان تهران و در برخی موارد جانفشانی آتش‌نشانان تهرانی در حوادث کشور، افزایش حقوق این قشر ضروری است و باید در این خصوص برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود.

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: مشکلات امروز آتش‌نشانان به دلیل عقب افتادگی است که در سال‌های گذشته در این حوزه وجود داشته است.

وی تصریح کرد: در سال‌های گذشته هیچ گزارش حساب‌رسی از سازمان آتش ن‌انی دریافت نشده و مشکلات این سازمان و کارکنان آن، باقی ماند و به نسبت به رفع آن بی‌توجهی شد.

کد خبر 593816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.