ناوگان اتوبوسرانی زاهدان نوسازی می‌شود

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر زاهدان گفت: ۱۴ دستگاه اتوبوس آماده است تا پس از صدور مجوز برای رانندگان به ناوگان حمل‌ونقل شهری اضافه شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فاطمه راشکی، امروز _پنج‌شنبه سیزدهم مردادماه_ در نشست با اصحاب رسانه، اظهار کرد: طرح گازرسانی در سطح شهر زاهدان موجب بروز برخی مشکلات برای شهرداری شده است، چهار استان کشور برای کمک به این طرح وارد شهر زاهدان شده و حفاری برای لوله‌گذاری و واگذاری انشعاب را شروع کرده و پس از اتمام کار ترمیم و آسفالت حفاری‌ها به عهده شهرداری گذاشته شد.

وی ادامه داد: مشکلاتی مانند نبود قیر در کارخانه آسفالت فشار مضاعفی را بر مدیریت شهری زاهدان ایجاد کرده است و موجب نارضایتی برخی شهروندان شد، البته بارندگی‌های اخیر نیز بر مشکلات افزود و وضعیت نابسامانی را در معابر عمومی ایجاد کرد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر زاهدان تصریح کرد: آسفالت معابر، ساماندهی حاشیه‌نشینی از دیگر برنامه‌های مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر بود، این در حالی است که بیشتر ساکنان محلات حاشیه‌ای از پرداخت عوارض خودداری می‌کنند.

وی اضافه کرد: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام و ساماندهی ناوگان حمل‌ونقل عمومی از دیگر برنامه‌های مدیریت شهری است که در زمینه حمل‌ونقل علاوه‌بر شهرداری، معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و کمیته امداد وارد عرصه شده و به کمک شهرداری آمدند.

راشکی گفت: برای جایگزینی تاکسی‌های فرسوده تسهیلات لازم در نظر گرفته شد و هشت دستگاه اتوبوس وارد این ناوگان شد و ۱۴ دستگاه دیگر آماده است که پس از صدور مجوز برای رانندگان تا یک ماه یا ۴۵ روز آینده وارد ناوگان حمل‌ونقل شهری می‌شود.

کد خبر 593792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.