هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر یزد انتخاب شدند

اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر یزد در دومین سال دوره ششم برگزار و رئیس، نائب رئیس، منشی اول و دوم و خزانه‌دار شورای ششم انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نشست علنی شورای اسلامی شهر یزد با دستور کار انتخاب اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی در دومین سال خود با حضور تمام اعضای شورای اسلامی شهر، فرماندار و شهردار یزد برگزار شد. نخستین دستور کار این نشست برگزاری انتخابات هیئت رئیسه بود که با انتخاب رئیس انجام شد؛ در این بخش عزیزالله سیفی و مرتضی شایق نامزد شدند و در نهایت عزیزالله سیفی با هشت رأی به عنوان رئیس دومین سال دوره ششم شورای شهر انتخاب شد.

تنها رأی‌گیری که با دو نامزد انجام گرفت انتخاب رئیس بود و در دیگر بخش‌ها، تنها یک نفر به عنوان نامزد معرفی و رأی‌گیری برای انتخاب دیگر ارکان شورای اسلامی شهر با تک نامزد انجام شد.
در بخش نایب رئیس حجت‌الاسلام سیدناصر حیدری، نایب رئیس فعلی شورای اسلامی شهر به عنوان تنها نامزد انتخاب شد و با هشت رأی به عنوان نایب رئیس سال دوم انتخاب شد؛ در این بخش سه نفر از اعضای شورای ششم به جای رأی سفید یا ممتنع، کلمه مخالف را ثبت کرده بودند.

فاطمه زارع منشی اول و مجید تجملیان منشی دوم شورای اسلامی شهر یزد در سال اول نیز برای همین بخش‌ها تنها نامزدها بودند و در نهایت فاطمه زارع با ۹ رأی موافق و دو رأی سفید و تجملیان با هشت رأی موافق و سه رأی سفید در سمت خود باقی ماندند.

انتخاب مسئول امور مالی شورای اسلامی شهر که در دوره‌های قبل به عنوان خزانه‌دار انتخاب می‌شد نیز تنها یک نامزد داشت و محمدعلی اعتباری با ۱۰ رأی موافق و یک رأی سفید مسئول امور مالی شواری اسلامی شهر یزد در دومین سال دوره ششم شد.

کد خبر 593791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.