روند متعادل بازار رمزارزها

بازار امروز روند متعادل و به سمت صعودی به خود گرفت، بیت‌کوین زیر یک درصد تغییرات را ثبت کرد، اتریوم رشد دو درصدی داشت، اما رمزارز صرافی بایننس رشد ۷.۴۵ درصدی را تجربه کرد، ارزش بازار رمزارزها و حوزه دیفای روند صعودی به خود گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بازار امروز روند متعادل و به سمت صعودی به خود گرفت، بیت‌کوین زیر یک درصد تغییرات را ثبت کرد، اتریوم رشد دو درصدی داشت، اما رمزارز صرافی بایننس رشد ۷.۴۵ درصدی را تجربه کرد، ارزش بازار رمزارزها و حوزه دیفای روند صعودی به خود گرفت، شاخص ترس و طمع در محدوده ۳۰ واحد قرار گرفت و همچنان وضعیت ترس را نشان می‌دهد؛ دامیننس بیت کوین در محدوده ۴۱.۸۳ قرار گرفت که نسبت به روزهای گذشته کمی کاهش داشته است، براساس آخرین تحلیل تکنیکال بیت کوین پیش بینی تداوم روند نزولی تا کف کانال صعودی را برای این رمزارز خواهیم داشت.

آخرین تحولات قیمتی رمزارزهای برتر بازار

بیت‌کوین (BTC): ۲۳ هزار و ۸۵ دلار

تغییرات: رشد ۰.۹۶ درصدی

اتریوم (ETH): یک هزار ۶۵۳ دلار

تغییرات: رشد ۱.۹۹ درصدی

بایننس‌کوین (BNB): ۳۰۴ دلار و سه سنت

تغییرات: افت ۷.۴۵ درصدی

ریپل (XRP): ۰.۳۷۳ دلار

تغییرات: افت ۱.۸۷ درصدی

کاردانو (ADA): ۰.۵۰۸ دلار

تغییرات: رشد ۱.۰۷ درصدی

سولانا (SOL): ۳۹ دلار و ۴۳ سنت

تغییرات: رشد ۲.۰۶ درصدی

دوج‌کوین (DOGE): ۰.۰۶۷۲ دلار

تغییرات: رشد ۰.۷۵ درصدی

پالیگان (polygon): ۰.۹۰۵ دلار

تغییرات: افت ۲.۱۳ درصدی

پولکادات (DOT): هشت دلار و ۲۲ سنت

تغییرات: افت ۳.۲۲ درصدی

ترون (TRON): ۰.۰۶۸۵ دلار

تغییرات: رشد ۰.۴۰ درصدی

اوالانچ (Avalanche): ۲۳ دلار و ۷۵ سنت

تغییرات: رشد ۲.۶۷ درصدی

تحلیل تکنیکال بیت کوین

روند متعادل بازار رمزارزها

حمایت: ۲۰ هزار دلار و کف کانال مینور صعودی.

مقاومت: ۲۴ هزار دلار، سقف کانال مینور صعودی.

پیش بینی: به نظر می‌رسد بیت کوین در حال پولبک به خط میانی کانال باشد، کماکان پیش بینی تداوم روند نزولی تا کف کانال را برای این رمزارز خواهیم داشت.

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست.)

دامیننس

روند متعادل بازار رمزارزها

(منظور از دامیننس یک ارز دیجیتال، درصد سهم ارزش دلاری آن ارز در مقایسه با ارزش دلاری کل ارزهای دیجیتال در دنیا است. یعنی یک ارز دیجیتال چه میزان از سهم بازار را به خود اختصاص داده است.)

ارزش کل بازار رمزارزها

روند متعادل بازار رمزارزها

ارزش بازار حوزه دیفای

روند متعادل بازار رمزارزها

شاخص ترس و طمع

روند متعادل بازار رمزارزها

اخبار بازار رمزارزها

امکان سپرده‌گذاری ریپل و لایت کوین در بایننس فراهم شد

صرافی بایننس، امکان سپرده‌گذاری یا استیک ریپل و لایت‌کوین را به بخش دیفای استیکینگ (DeFi Staking) خود اضافه کرد. سپرده‌گذاری ریپل و لایت کوین از روز سوم آگوست (۱۲ مرداد) شروع شده است و کاربران می‌توانند با استیک این دو ارز دیجیتال تا سقف ۱.۴ درصد سود سالانه دریافت کنند. صرافی بایننس این خبر را در یک توئیت اعلام کرد.

کاهش ۲۸ درصدی تولید بیت کوین رایت بلاک چین در پی گرمای بی‌سابقه ایالت تگزاس

استخراج‌کننده ارزهای دیجیتال رایت بلاک چین (Riot Blockchain) با توجه به گرمای بی‌سابقه در ایالت تگزاس آمریکا، در ماه جولای امسال (اواسط تیر تا اواسط مرداد) میزان بیت کوین کمتری نسبت به سال گذشته تولید کرده است. این شرکت اعلام کرد که در ماه جولای امسال درمجموع ۳۱۸ بیت کوین استخراج کرده که کاهشی ۲۸ درصدی را در مقایسه با استخراج ۴۴۳ واحد بیت کوین در ماه جولای سال گذشته نشان می‌دهد. مدیرعامل این شرکت گفت که با توجه به افزایش تقاضا در تأمین انرژی ایالت تگزاس، رایت بلاک‌چین به‌طور داوطلبانه مصرف انرژی خود را کاهش داد تا اطمینان حاصل شود برق بیشتری در این ایالت در دسترس خواهد بود.

بیش از هفت میلیون اتریوم در آدرس‌های صرافی‌های بزرگ نگهداری می‌شود

طبق داده‌های شرکت تحلیل درون زنجیره‌ای سانتیمنت (Santiment)، شبکه اتریوم شاهد افزایش میزان نگهداری توکن بومی این شبکه توسط آدرس‌های اصلی صرافی‌های بزرگ بوده است. سانتیمنت در گزارش خود می‌گوید که درحال‌حاضر مجموعاً هفت میلیون توکن اتریوم توسط آدرس‌های ۱۰ صرافی برتر نگهداری می‌شود که بالاترین رقم از ماه مه ۲۰۲۱ (اردیبهشت ۱۴۰۰) است. دلیل اصلی افزایش تعداد اتریوم‌های نگهداری شده توسط صرافی‌های بزرگ این است که در طول بازار نزولی ۲۰۲۲، معامله‌گران شروع به فروش دارایی‌های خود کردند.

سولانا دلیل اصلی هک اخیر این شبکه را اعلام کرد

تیم توسعه‌دهنده سولانا پس از بررسی‌های گسترده اعلام کرد که هک اخیر این شبکه به دلیل وجود باگ و اشکال در کدهای بلاک چین سولانا نبوده است. طبق گفته توسعه‌دهندگان مشخص شده است که این حمله به دلیل آسیب‌پذیری‌هایی که در کیف پول‌های نرم‌افزاری محبوب در اکوسیستم سولانا وجود داشته، رخ داده است. درمجموع حدود ۸٬۰۰۰ کیف پول در جریان این حادثه تخلیه شده است. بنیان‌گذار سولانا تصریح کرد که هم کاربران اندروید و هم آی‌اواس هدف این حمله قرار گرفته‌اند. طبق برآوردهای انجام شده، تقریباً هشت میلیون دلار توکن سولانا و سایر توکن‌های سازگار با این شبکه، از کیف پول قربانیان تخلیه شده است.

ذخیره بیت کوین ماینرها به بیشترین میزان دو سال گذشته رسید

براساس داده‌های جدید پلتفرم تحلیلی کریپتو کوانت، استخراج‌کنندگان بیت‌کوین پس از فروش گسترده خود در ماه ژوئن (خرداد)، در ماه جولای (تیر) به ذخیره بیت کوین‌های خود روی آورده‌اند. مجموع ذخیره بیت کوین استخراج‌کنندگان بیت کوین با افزایشی چشم‌گیر، هم‌اکنون به حدود ۱.۸۶۵ میلیون واحد بیت کوین رسیده است؛ رقمی که در ۲ سال گذشته بی‌سابقه بوده و از سال ۲۰۲۰ تاکنون دیده نشده است.

اکنون زمان خوبی برای سرمایه‌گذاری در توکن‌های غیرمثلی است

ارن پاستمس، مدیرعامل بازار توکن‌های غیرمثلی مومینت (Momint)، در مصاحبه‌ای با خبرگزاری کوین تلگراف اظهار کرده است که اکنون زمان خوبی برای سرمایه‌گذاری در توکن‌های غیرمثلی است؛ اما سرمایه‌گذاران باید در مورد پروژه‌هایی که قصد سرمایه‌گذاری در آن‌ها را دارند، محتاط باشند و آن‌ها را بیشتر بررسی کنند. او معتقد است که تقسیم دارایی‌های بزرگ به قطعه‌های کوچک‌تر، ممکن است دستاورد بزرگ بعدی برای بازار توکن‌های غیرمثلی باشد.

او با اشاره به اینکه این اتفاق سابقاً در بازار سهام برای شرکت‌های مختلف رخ داده و موفقیت‌آمیز نیز بوده است، تأکید کرد که تقسیم دارایی‌ها به قطعات کوچک‌تر و مقرون‌به‌صرفه تر باعث استقبال بیشتر سرمایه‌گذاران خرد می‌شود. او افزود که شاید برنامه‌های بلاک‌چین با بیشترین پتانسیل استفاده در آینده، آن‌هایی باشند که قابلیت مالکیت کسری از دارایی‌های آن‌ها وجود داشته باشد.

یک شرکت استخراج آمریکایی ماه گذشته ۴۲۶ واحد بیت کوین فروخته است

کلین اسپارک، شرکت آمریکایی فعال در زمینه استخراج بیت کوین، در ماه ژوئیه (تیر) ۸.۸ میلیون دلار از محل فروش ۴۲۶ واحد از بیت کوین‌های خود درآمد داشته است. این شرکت بیت کوین‌های خود را با قیمت متوسط ۲۰٬۷۶۸ دلار به فروش رسانده است. کلین اسپارک قرار است از این مبلغ برای گسترش فعالیت‌های استخراجی خود استفاده کند.

مدیرعامل بایننس: دارایی خود را به صرافی‌ها منتقل کنید

چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل صرافی بایننس، در توئیتر خود ضمن اشاره به ادامه پیداکردن هک و سرقت از کیف پول‌های مرتبط با شبکه سولانا، به کاربران توصیه کرده است برای محافظت از دارایی خود در برابر این هک، توکن‌های‌شان را به کیف پول‌های سرد یا یک صرافی متمرکز مثل بایننس منتقل کنند. جی هائو، مدیرعامل صرافی «OKX» نیز در اقدامی مشابه ژائو به کاربران توصیه کرده است دارایی خود را یا به کیف پول‌های سخت‌افزاری و یا به صرافی‌های قابل‌اطمینانی مثل OKX ارسال کنند.

نقشه بازار

روند متعادل بازار رمزارزها

کد خبر 593781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.