عمر السوما هم‌تیمی مهرداد محمدی شد

عمر السوما مهاجم سوریه‌ای اسبق الاهلی عربستان در آستانه عقد قرارداد رسمی به تیم فوتبال العربی قطر قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در ادامه نقل‌وانتقالات کشورهای حاشیه خلیج‌فارس، پس از حضور «عمر خربین» سوری در شباب‌الاهلی، هم‌ملیتی وی یعنی «عمر السوما» نیز در آستانه انتقال به تیم دیگری این بار در لیگ ستارگان قطر قرار دارد.

نشریه العرب درخصوص انتقال این مهاجم سوریه‌ای به العربی قطر نوشته است: عمر السوما یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین مهاجمان قاره آسیاست که در تیم الاهلی بازی می‌کرد. السوما از سال ۲۰۱۴ در الاهلی عربستان بازی می‌کرد و در بین هواداران این تیم از محبوبیت بالایی برخوردار است. او بهترین بازیکن و گلزن تاریخ باشگاه الاهلی است، اما سقوط این تیم به لیگ پایین‌تر باعث شد این مهاجم سوری تیمش را ترک کند.

این نشریه مدعی شد السوما با العربی قطر به توافق نهایی دست پیدا کرد و در دیدار العربی برابر الریان در هفته دوم لیگ ستارگان قطر در ترکیب اصلی به‌میدان خواهد رفت.

این مهاجم با الاهلی تا سال ۲۰۲۴ قرارداد دارد و به‌صورت قرضی و تا پایان فصل راهی العربی می‌شود؛ بدین ترتیب السوما زوج مهرداد محمدی لژیونر ایرانی در خط‌حمله العربی خواهد بود.

پیش از این، صحبت‌هایی مبنی بر ارائه پیشنهاداتی توسط باشگاه‌های ایرانی سپاهان و تراکتور برای جذب عمر السوما مطرح شده بود و حتی مذاکراتی نیز میان دو طرف پیش رفت اما در نهایت السوما به لیگ ایران نیامد.

کد خبر 593766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.