ستاره‌ای که رئال نتوانست جذب کند!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز _پنجشنبه سیزدهم مردادماه ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

سان:

* آرسنال به دنبال فروش هشت بازیکن ازجمله نیکلاس په‌په است تا هزینه خریدهای تابستانی خود را بتواند پرداخت کند.

* لسترسیتی روی ارزش‌گذاری ۸۵ میلیون پوندی خود برای وسلی فوفانا که مورد توجه چلسی است، اصرار دارد؛ گفته شده که آبی‌ها قراردادی ۲۰۰ هزار پوندی در هفته برای این مدافع آماده کرده‌اند.

* به نظر می‌رسد که جوسکو گواردیول در ماه پایانی فصل تابستان، یکی از مهره‌های مهم بازار نقل و انتقالات باشد، چراکه چلسی و من‌سیتی مشتاق جذب مدافع لایپزیگ هستند.

* نایجل وینتربرن معتقد است یوری تیلمانس هافبک لسترسیتی بهترین خرید برای باشگاه سابقش آرسنال خواهد بود.

* منچستریونایتد خواهان سرجینو دست مدافع کناری بارسلونا به عنوان جانشین الکس تلس است که قرار است به صورت قرضی اولدترافورد را ترک کند.

تایمز:

* سزار آزپیلیکوئتا قرار است تابستان امسال در چلسی بماند. گفته می‌شود مالک جدید، تاد بولی، مانع انتقال احتمالی او به بارسلونا، خواهد بود.

ستاره‌ای که رئال نتوانست جذب کند!

دیلی میرر:

* الکس تلس قرار است منچستریونایتد را به صورت قرضی به مقصد تیم سویا در لالیگا ترک کند، اما این معامله شامل گزینه‌ای برای خرید دائمی توسط تیم اسپانیایی نخواهد بود.

* روبن نوس پرتغالی قرار است با ماندن در تیم فوتبال وولوز به باشگاه‌هایی که برای جذب او علاقه‌مند بودند، پاسخ رد بدهد.

* گفته می‌شود که ایوان پریسیچ از دوست نزدیک، و هافبک سابق تاتنهام، لوکا مودریچ، قبل از انتقال به لندن در اوایل تابستان، اجازه گرفته است.

دیلی میل:

* چارلی ساویج، بازیکن جوان منچستریونایتد، باشگاه‌های زیادی از چمپیونشیپ و لیگ یک را خواهان خود می بیند که همگی قصد جذب او را دارند.

* چلسی قرار است به رقابت برای به خدمت گرفتن اندریک نوجوان برزیلی بپیوندد که از او به عنوان یک فوق ستاره آینده دار یاد می‌شود.

دیلی اکسپرس:

* آنتونیو کونته همچنان مطمئن است که با جذب نیکولو زینولو، بازیکن رم، می‌تواند تیم تاتنهام را بیشتر تقویت کند.

دیلی استار:

* رئال مادرید می‌خواست جولیان آلوارز پسر جدید منچسترسیتی را زمانی که تنها ۱۱ سال داشت به خدمت بگیرد اما قوانین فیفا آن زمان مانع شد.

ستاره‌ای که رئال نتوانست جذب کند!

دیلی رکورد:

* باشگاه هیبز تلاش‌های مضاعفی برای بازگرداندن مارتین بویل مرد مورد علاقه طرفداران، به تیم را آغاز کرده است.

* باشگاه آبردین پس از ناامید شدن بابت جذب جیمی مک گراث، بازیکن فعلی داندی یونایتد، توجه خود را به شایدن موریس هافبک فلیت وود معطوف کرده است.

کد خبر 593709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.