بوستان بلوار ۱۵خرداد فرش موزائیک می‌شود

شهردار زرند از آغاز عملیات فرش موزائیک بوستان بلوار ۱۵خرداد شهر زرند خبر داد و گفت: ادامه عملیات ساماندهی و نماکاری المان میدان نماز در حال اجرا است.

علی ضیاءالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از آغاز عملیات فرش موزائیک بوستان بلوار ۱۵ خرداد شهر زرند خبر داد و اظهار کرد: شهرداری در راستای رفاه حال شهروندان، بهره‌برداری مطلوب‌تر از فضای سبز و پارک‌ها و طبق برنامه‌ریزی انجام شده، فاز نخست فرش موزائیک بلوار ۱۵ خرداد را آغاز کرده است.

وی با تاکید بر اینکه ساماندهی پارک‌ها به عنوان فضاهای تفریحی به دلیل ایجاد تعامل هرچه بیشتر میان شهروندان و جامعه بسیار حائز اهمیت است، افزود: رضایتمندی و رفاه حال شهروندان و روان‌سازی شرایط تردد عابران پیاده، از اهداف اجرای این طرح است.

شهردار زرند خاطرنشان کرد: فاز نخست پروژه بوستان حاشیه‌ای به مساحت ۱۶۰۰ مترمربع با جمع‌آوری جداول فرسوده، جدول‌گذاری سنگی، زیرسازی موزائیک، لوله‌گذاری انتقال آب و برق در حال انجام است.

ضیاءالدینی گفت: ساماندهی این بوستان حاشیه‌ای با مساحت ۶۰۰۰ مترمربع از اسفندماه سال گذشته در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

ادامه عملیات ساماندهی و نماکاری المان میدان نماز

وی از ادامه عملیات ساماندهی و نماسازی المان میدان نماز شهر زرند خبر داد و گفت: المان میدان نماز با بیش از ۲۵۰ متر مکعب حجم در حال حاضر مراحل نماکاری خود را سپری می‌کند.

شهردار زرند ادامه داد: ساماندهی نمای داخلی میدان نماز با هدف ساماندهی کلی میدان، دسترسی‌ها، ایجاد فضاهای شهری، تقویت و ساماندهی پوشش گیاهی و نورپردازی در دستور کار شهرداری قرار دارد.

ضیاءالدینی افزود: درحال‌حاضر نمای قسمت نخست این برج به اتمام رسیده و بخش دوم این المان در حال اجرا است.

به گزارش ایمنا، شهر زرند در شمال استان کرمان و در جنوب کمی مایل به شرق ایران است. زرند با استان یزد و شهرستان بافق و شهرهای راور، کرمان، کوهبنان، رفسنجان همسایه است. زرند با مرکز استان ۸۰ کیلومتر و با شهرهای رفسنجان و کوهبنان ۹۰ کیلومتر، با بافق ۱۶۵ کیلومتر و با راور ۸۰ کیلومتر فاصله دارد.

کد خبر 593684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.