معرفی گوشی پرچم‌دار OnePlus Ace Pro به تعویق افتاد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که وان‌پلاس رویداد معرفی گوشی پرچم‌دار OnePlus Ace Pro را به تعویق انداخت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، قرار بود شرکت وان‌پلاس گوشی هوشمند جدید خود به نام OnePlus Ace Pro را سوم آگوست در بازار چین و با نام وان‌پلاس 10T برای بازارهای جهانی معرفی کند. اکنون این شرکت اعلام کرده که رویداد معرفی گوشی ذکر شده به تعویق افتاده است، احتمالاً به زودی اطلاعیه بعدی را منتشر خواهد کرد و اطلاعات بیشتری در دسترس قرار خواهد گرفت.

وان‌پلاس قبلاً تأیید کرد که گوشی Ace Pro دارای صفحه‌نمایش ۶.۷ اینچی AMOLED با وضوح تصویر +Full HD، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۷۲۰ هرتز خواهد بود. این گوشی از فناوری +HDR10 نیز پشتیبانی می‌کند و می‌تواند ۱.۰۷ میلیارد رنگ تولید کند. همچنین به نظر می‌رسد که این محصول در پنل جلویی به دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد.

از سوی دیگر در پنل پشتی گوشی Ace Pro یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی IMX766 سونی، یک دوربین فوق عریض هشت مگاپیکسلی و یک دوربین ماکروی دو مگاپیکسلی تعبیه خواهد شد. وان‌پلاس Ace Pro از تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 قدرت خواهد گرفت، انرژی مورد نیاز آن نیز از طریق یک باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۱۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

نکته جالب توجه این است که شرکت موتورولا نیز رویداد معرفی خود را بدون ذکر دلیل لغو کرد، شرکت ذکر شده ظاهراً قصد داشته است در این رویداد «موتو X30 پرو» و نسخه ۲۰۲۲ گوشی هوشمند تاشدنی Moto Razr را معرفی کند.

کد خبر 593636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.