گزینه های دورتموند برای جایگزینی با ستاره ای که سرطان دارد!

باشگاه دورتموند با توجه به اینکه ستاره تازه واردش، سباستین هالر، دچار سرطان شده، می‌خواهد یک مهاجم جذب کند

به گزارش خبرنگار ایمنا، هانس یواخیم واتسکه، مدیرعامل بروسیا دورتموند تأیید کرد که این باشگاه در حالی که سباستین هالر به بهبودی خود از سرطان ادامه می‌دهد، جانشینی را به خدمت خواهد گرفت. مهاجم سابق آژاکس در اوایل ماه ژوئیه به تومور بیضه مبتلا شد که مشخص شد بدخیم است و در حال حاضر مرحله اول درمان خود را به پایان رسانده است.

هالر اوایل تابستان امسال با قراردادی ۴ ساله به ارزش ۲۷ میلیون پوند (۳۳ میلیون دلار) از آژاکس به دورتموند پیوست. او قرار بود خط حمله تیم ادین ترزیچ را پس از جدایی ارلینگ هالند که به مقصد منچسترسیتی قهرمان لیگ برتر در ماه مه اتقاق افتاد، تقویت کند.

دورتموند در مورد جذب جانشین برای هالر چه گفته است؟

هالر چندین ماه از میادین دور خواهد بود زیرا او به بهبودی از سرطان خود ادامه می‌دهد و دورتموند به دنبال جذب یک جانشین برای کوتاه مدت است.

واتسکه در مصاحبه‌ای با Sportschau گفت: "ما گفتیم تا زمانی که تشخیص روشنی نداشته باشیم، ابتدا باید برای انجام هر کاری دست نگه داریم. این یک احترام به هالر است."

اما ما قطعاً او را کنار خود خواهیم داشت، البته مشخص است که زمان دوری هالر نسبتاً طولانی خواهد بود. اکنون همه چیز را روی دوش یوسف موکوکو (بازیکن جوان دورتموند) می‌اندازم، او ۱۷ ساله است، ممکن است کمی توقع ما از او زیاد باشد."

دورتموند کدام بازیکنان را می‌تواند هدف قرار دهد؟

نام‌های زیادی به عنوان جانشین هالر مطرح شده است، از جمله ادینسون کاوانی، مهاجم سابق منچستریونایتد. این مرد ۳۵ ساله بازیکن آزاد است اما گفته می‌شود که ۱۰ میلیون یورو دستمزد می‌خواهد که ممکن است مانع بزرگی انتقالش برای دورتموند باشد.

آنتونی مودست، نام دیگری است که در حال انجام مذاکره با زنبورها است. مهاجم کلن که فصل گذشته طی انجام ۳۲ بازی در بوندسلیگا، ۲۰ گل به ثمر رساند، ظاهراً به سران باشگاه آلمانی اعلام شده که این بازیکن اماده ایجاد تغییر در حرفه خود است. نام افرادی مانند مائورو ای کاردی، جان کوردوبا، کریستوف پیاتک و ادین ژکو نیز به عنوان سایر اهداف جانشینی، مطرح شده است.

کد خبر 593613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.