آخرین تغییرات در تلویزیون+جزئیات

در آخرین روز از هفته دوم مردادماه سازمان صدا و سیما با تغییراتی به لحاظ مدیران مواجه شد.

به گزارش ایمنا، معاون سیما در حکمی سلیم غفوری را به سمت «قائم‌مقام معاون سیما و رئیس کارگروه طراحی و اجرای کنداکتور جامع سیما» منصوب کرد.

در حکم محسن برمهانی خطاب به سلیم غفوری آمده است: یکپارچگی و هم‌افزایی راهبردی، باوجود تکثر شبکه‌ها، ستاد و بخش‌های تولیدی، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و تحقق این مهم همواره یکی از وظایف اصلی قائم‌مقام است.

راه‌اندازی و مدیریت کارگروه طراحی و اجرای کنداکتور جامع سیما، هماهنگی بین مدیران شبکه‌ها و نظارت بر حسن اجرای مأموریت‌ها و وظایف آن‌ها، بخش‌های تولیدی و مراکز ستادی معاونت، راهبری پروژه‌های ویژه معاونت، ایجاد، مدیریت و راهبری ستادها، شوراها و کمیته‌های مناسبتی و دوره‌ای در راستای تحقق سند تحول سازمان، اداره کمیته انتصابات مدیران و نظارت بر انتصاب در حوزه مدیران ارشد و میانی ازجمله انتظارات معاون سیما از سلیم غفوری است.

معاون سیما از زحمات و خدمات شایسته حسین کرمی در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

سلیم غفوری سابقه مدیریت شبکه‌های افق و مستند را در کارنامه کاری خود دارد.

مدیر شبکه افق منصوب شد

معاون سیما در حکمی صادق یزدانی را به سمت «مدیر شبکه افق سیما» منصوب کرد.

در حکم معاون سیما خطاب به یزدانی آمده است؛ شبکه افق وظیفه دارد ضمن تبیین گفتمان انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف، نسبت به افزایش بصیرت انقلابی و بیان سبک زندگی ایرانی اسلامی بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب، اقدامات مؤثری را برنامه‌ریزی و به نحو شایسته‌ای اجرا کند. این وظیفه خطیر باید هوشمندانه، حرفه‌ای و با طرح و فرم جذاب برای مخاطبان همراه باشد.

در این حکم بر معرفی جامع دستاوردها و برکات انقلاب اسلامی و پوشش رسانه‌ای به فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی نخبگان و اندیشه‌ورزان با توجه ویژه به تاریخ انقلاب، دفاع مقدس، جبهه مقاومت و سبک زندگی انقلابی و پرداخت ویژه به آینده پر امید انقلاب اسلامی بر اساس رهنمودهای امامین انقلاب به‌عنوان اولویت تأکید شده است.

کادرسازی برای فضای حرفه‌ای موردنیاز در سپهر رسانه‌ای انقلاب اسلامی و کمک به رشد و جریان‌های انقلاب در عرصه‌ی رسانه و تولید مشترک، به‌ویژه در جبهه جهانی مقاومت و بهره‌گیری بیشتر از تولیدات مردمی و مجموعه‌های انقلابی از دیگر تأکیدات معاون سیما در این حکم است.

محسن برمهانی همچنین از زحمات سلیم غفوری، در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرده است.

یزدانی فارغ‌التحصیل رشته ارتباطات دانشگاه صداوسیما است و سابقه گویندگی، تهیه‌کنندگی، مستندسازی و کارگردانی در شبکه‌های سیما و صدا را دارد.

حسین کرمی مشاور معاون سیما شد

معاون سیما در حکمی، حسین کرمی را به‌عنوان مشاور خود منصوب کرد.

در حکم محسن برمهانی خطاب به کرمی آمده است: نظر به تجربه گران‌سنگ و سوابق ارزشمند جنابعالی به سمت مشاور معاون سیما منصوب می‌شوید. انشاالله مجموعه سیما از تجارب و دانش رسانه‌ای گران‌قدر شما در جهت تحقق اهداف رسانه ملی بهره‌مند گردد.

منبع: ایسنا

کد خبر 593612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.