تبدیل خانه کانادایی قلب شهر شفیلد به مرکز موسیقی

شورای شهر شفیلد با ارئه یک طرح بلندپروازانه ۱۲.۸ میلیون پوندی برای تبدیل خانه کانادایی در مرکز شهر به مرکز موسیقی برای جوانان، گام بزرگی در این زمینه برداشت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شورای شهر شفیلد طرح‌هایی برای تبدیل خانه کانادایی خیابان «کامرشیال (Commercial)» در مرکز شهر به مرکزی ارائه داده است که امکان تمرین، خلق و اجرای موسیقی را در اختیار کودکان سراسر شهر قرار می‌دهد. شورا معتقد است که این مرکز موسیقی می‌تواند شفیلد را به آکادمی موسیقی شهر پیوند دهد و هدف اصلی پروژه را گسترش دامنه آموزش موسیقی در شفیلد معرفی کرد.

شورای شهر برای پیاده‌سازی این طرح با نام «هارمونی ورکز (Harmony Works)» بودجه‌ای ۱۲.۸ میلیون پوندی در نظر گرفته است که ساختمان پنج طبقه مذکور را متحول خواهد کرد. این ساختمان در سال ۱۸۷۴ به‌عنوان شرکت گاز سبک «شفیلد یونایتد (Sheffield United)» آغاز به کار کرد که پس از تغییرات یک ساختمان مستقل جدید در حیاط پشتی آن ساخته خواهد شد.

شورا اعلام کرد که فضاهای جدید این بنا شامل برج خدماتی پنج طبقه و یک محل اجرا به نام «پداستل ( Pedestal)» در طبقه همکف برای کنسرت‌های غیررسمی می‌شود. بنای جدید حیاط پشتی نیز با نام «ساوند باکس (Sound Box)» دارای دو اتاق تمرین بزرگ است که به‌صورت دو اتاق صدای چوبی طراحی شده است. اتاق‌های تمرین ظرفیت یک ارکستر یا گروه کوچک را دارند. ساختمان اصلی بنا به فضاهای آموزشی و تمرینی تبدیل می‌شود و یک کافه نیز در آن وجود خواهد داشت.

شورای شهر اطمینان داد که ساختمان‌های جدیدی در کنار خانه کانادایی ساخته خواهد شد که در پیوند با یکدیگر نمای این ساختمان قدیمی را تقریباً به شکل امروزی در خواهد آورد. نرده استیل ضدزنگ آینه‌ای تعبیه‌شده برای کنار درب ورودی آن نیز کلمات Harmony Works را تشکیل خواهد داد.

شورا دلیل انتخاب این خانه برای هدف مذکور را موقعیت مکانی مرکزی آن با وجود گزینه‌هایی هم‌چون حمل‌ونقل عمومی پایدار معرفی کرد که می‌تواند دسترسی به ساختمان را برای کاربران مختلف ازجمله دانش‌آموزان، والدین، معلمان و همه اعضای جامعه شفیلد فراهم آورد. ساختمان خانه کانادایی نیز با ارائه پیشنهادی موفقیت‌آمیز توسط شورای شهر به صندوق هم‌سطح‌سازی دولت مورد حمایت این نهاد قرار گرفته است.

شورای شهر برای بررسی طرح و تصویب آن توسط اعضای خود بازه زمانی دوم تا سی‌ویکم آگوست را در نظر گرفته است.

کد خبر 593584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.