۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶
استقبال مبارکه از محرم

معاون خدمات شهری شهرداری مبارکه با اشاره به استفاده از تمام نیروهای خدمات شهری برای خدمت‌رسانی به عزاداران گفت: بیش از ۵۵ پاکبان به‌طورروزانه مشغول خدمت‌رسانی به عزاداران اباعبدالله‌الحسین(ع) هستند.

نصرالله رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه نیروهای خدماتی معاونت خدمات شهری برای نظافت شهر در آماده‌باش هستند، اظهار کرد: نیروهای خدمات شهری به منظور خدمت‌رسانی به عزاداران از ابتدای ماه محرم و همزمان با برگزاری مراسم عزاداری حسینی توسط هیئت‌های مذهبی، به صورت کامل در سطح شهر و محلات تابعه حضور دارند و ارائه خدمات در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی با توان بیشتری انجام می‌شود.

وی افزود: شهرداری مبارکه و زیرمجموعه‌های معاونت خدمات شهری در این ایام به صورت ۲۴ ساعته برای نظافت شهر فعال هستند و فعالیت خود را بیشتر از گذشته انجام می‌دهند.

معاون خدمات شهری شهرداری مبارکه با بیان اینکه در دهه اول محرم پاکبانان از ساعت ۲۲ در محل‌های عزاداری هیئت‌های مذهبی به منظور پاکسازی سریع و نظافت معابر مستقر می‌شوند، خاطرنشان کرد: در روزهای تاسوعا و عاشورا، کارگرانی مازاد بر کارگران شب از ساعت پنج صبح الی ۲۰:۰۰ برای نظافت شهر فعال هستند.

رفیعی با بیان اینکه برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم برای جمع‌آوری و حمل پسماندهای تر و خشک تولید شده به صورت مستمر و در طول شبانه‌روز انجام شده است، تصریح کرد: پاکبانان زحمت‌کش شهرداری در این دهه به صورت ویژه به نظافت و رفت‌وروب معابر شهر می‌پردازند. پاکسازی، تنظیف و شست‌وشوی معابر، میادین و جداول سطح شهر و ایجاد محیط سالم برای شهروندان با همت کارگران خدوم خدمات شهری جهت رفاه حال عزاداران در حال انجام است.

وی گفت: معاونت خدمات شهری شهرداری مبارکه در راستای حفظ بهداشت عمومی شهر و برگزاری مراسم عزاداری با شکوه، از نقطه نظرات و رهنمودهای شهروندان استقبال می‌کند و خواهان همکاری و مساعدت هیئت‌ها و دسته‌های عزاداری با خدمت‌گزاران خود است.

کد خبر 593538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.