ارائه تسهیلات «آغاز درمان» به زوجین نابارور/معرفی زوجین متقاضی به بانک‌ها

مدیرعامل بنیاد ۱۵خرداد با بیان اینکه در حوزه کمک به درمان زوج‌های نابارور، تفاهم خوبی با نظام بانکی کشور داشتیم و تسهیلات شروع درمان را اعطا می‌کنیم، گفت: بالغ بر ۲۰۰۰ متقاضی به نظام بانکی معرفی شدند و در دستور کار دریافت وام هستند و تا انتهای سال این رقم به ۱۰ هزار زوج خواهد رسید.

به گزارش ایمنا، علیان‌زادگان در مراسم امضای تفاهمنامه همکاری ارائه خدمات غربالگری اسکلتی، حرکتی و استعدادیابی ورزشی برای کودکان و نوجوانان هفت تا ۱۷ سال محلات کم‌برخوردار کشور میان بنیاد ۱۵ خرداد، معاونت تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش و فدراسیون ورزش دانش‌آموزی کشور، اظهار کرد: یکی از مأموریت‌های اصلی بنیاد در بحث سلامت این است که کار ویژه‌های متعددی را تعریف کردیم که برخی از آن‌ها شامل حمایت از درمان بیماران مبتلا به سرطان و بیماری‌های صعب‌العلاج و غربالگری شنوایی، اجرایی و عملیاتی شده است.

وی افزود: در حوزه کمک به درمان زوج‌های نابارور نیز تفاهم خوبی با نظام بانکی کشور داشتیم که تسهیلات شروع درمان را اعطا می‌کنیم و بالغ بر ۲۰۰۰ متقاضی به نظام بانکی معرفی شده و در دستور کار دریافت وام هستند و تا انتهای سال این رقم به ۱۰ هزار زوج خواهد رسید. انشائالله با کمک خیرین بتوانیم به هدف گذاری‌های حوزه سلامت ضریب دهیم و مقیاس پذیر کنیم.

وی با اشاره به حوزه غربالگری اسکلتی حرکتی و استعدادیابی ورزشی گفت: با همتی که در حوزه آموزش و پرورش کشور و فدراسیون ورزش دانش‌آموزی شکل گرفته به کمک دوستان آمدیم و با سطح‌بندی که صورت گرفته نهایتاً به استعدادهای برتر کشور خواهیم رسید.

علیان‌زادگان ادامه داد: اگر در فرآیند غربالگری با کودکان و نوجوانانی که دارای مشکلات حاد یا غیرحاد مواجه شویم بر اساس ریل‌گذاری‌ها، این افراد در نظام ارجاع تعریف شده قرار خواهند گرفت و نهایتاً از آسیب‌های آتی جدا خواهیم شد.

منبع: ایسنا

کد خبر 593535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.