مسابقات «قهرمان شهر»؛ حاصل رویکردی حرفه‌ای به رویدادهای ورزشی

معاون ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: مسابقات «قهرمان شهر» که در چهار رشته ورزشی پرطرفدار برگزار می‌شود، حاصل رویکردی حرفه‌ای و هدفمند به رویدادهای ورزشی در محلات طی سال‌های اخیر است.

به گزارش ایمنا، احسان بعیدی با بیان اینکه مسابقات «قهرمان شهر» که در چهار رشته ورزشی پرطرفدار برگزار می‌شود، اظهار کرد: چنانکه شهروندان اصفهانی به یاد دارند، مسابقات ورزشی محلات به‌ویژه در رشته پرطرفدار فوتبال طی سال‌های اخیر در محلات مختلف شهر برگزارشده است. به‌ویژه در مناطق حاشیه‌ای شهر زمین‌های خاکی و چمن محل برگزاری مسابقات فوتبال بوده و از سوی نوجوانان و جوانان با استقبال خاصی روبه‌رو شده است.

وی با تأکید بر اینکه ساماندهی این تشکیلات محلی یک ضرورت برای معاونت ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان به‌شمار می‌آید، افزود: رویداد «قهرمان شهر» حاصل رویکردی حرفه‌ای و هدفمند به رویدادهای ورزشی در محلات طی سال‌های اخیر است تا آن‌ها را به سطحی بالاتر برساند و منجر به برگزاری رویداد بزرگ‌تری شود.

معاون ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان تصریح کرد: «قهرمان شهر» مسابقاتی را در چهار رشته ورزشی که طرفداران بیشتری دارند شامل فوتبال برای آقایان، گل‌کوچک برای آقایان، بسکتبال خیابانی برای مردان و تنیس روی میز برای زنان برگزار می‌کند.

وی گفت: مسابقات ورزشی در این رشته‌ها در ۱۵ منطقه شهر برگزار می‌شود و شرکت کنندگانی پس از رقابت با یکدیگر، در قالب ۱۶ تیم به مرحله دوم راه پیدا می‌کنند تا درنهایت برنده نهایی این مسابقات به‌عنوان قهرمان شهر معرفی شود.

به گفته بعیدی، این روند باعث می‌شود سال‌های آتی تیم‌ها با آمادگی بیشتر و نگاهی حرفه‌ای‌تر در مسابقات محلی شرکت کنند و مسابقات محلی با انسجام بیشتری برگزار شود.

کد خبر 593531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.