ارتقای سطح کیفی معابر شهری سنندج

شهردار سنندج گفت: کیفیت معابر شهری یکی از فاکتورهای موثر بر کیفیت زندگی شهروندان و از شاخص‌های رضایت از عملکرد شهرداری‌ها است.

سیدانور رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: یکی از موضوعات مهم در زمینه کیفیت معابر شهری، آسفالت خیابان‌ها و معابر شهری است که اگر کیفیت، دوام و پایداری لازم را نداشته باشد موجبات نارضایتی شهروندان را به همراه خواهد داشت.

وی افزود: شهرداری در راستای ارتقای افزایش رضایت‌مندی شهروندان مرکز استان این عملیات را در سطح شهر اجرایی کرده است.

شهردار سنندج خاطرنشان کرد: پروژه آسفالت و لکه‌گیری در مناطق مختلف شهر توسط مدیران شهرداری‌های مناطق و نواحی در حال اجرا است و در این راستا عملیات بهسازی، لکه‌گیری و آسفالت در خیابان‌ها و معابر محله دگران سنندج نیز توسط واحد عمران شهرداری ناحیه ویژه بهاران سنندج در حال انجام است.

رشیدی تاکید کرد: نوسازی واحدها و املاک واقع در بافت‌های فرسوده براساس طرح تفصیلی در راستای پیشگیری از اتفاقات ناگوار و ایجاد بستر برای خدمات‌رسانی بیشتر به شهروندان به عنوان یک اولویت مهم مورد توجه این شهرداری است.

وی با تاکید بر اینکه در خصوص بازآفرینی و بهسازی بافت فرسوده بخش‌های مختلف و خود مالکان باید پای کار بیایند در غیر این صورت به نتیجه‌ای نخواهیم رسید، تصریح کرد: یکی از مشکلات در این حوزه مالکان ساختمان‌هایی هستند که در بافت تاریخی قرار گرفته و با محدودیت‌هایی از سوی میراث فرهنگی در ساخت‌وساز مواجه هستند.

شهردار سنندج گفت: بخشی از ساختمان‌ها نیز در لیست آثار ملی ثبت شده و جزو آثار باارزش محسوب می‌شوند؛ درنتیجه اجازه هیچ‌گونه دخل و تصرفی در آن‌ها وجود ندارد.

کد خبر 593515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.