در اصفهان قطعی آب نداریم/ مردم پمپ‌های غیرمجاز را گزارش دهند

سرپرست روابط عمومی و آموزش همگانی آبفای استان اصفهان گفت: در هیچ‌یک از نقاط شهر اصفهان قطعی آب وجود نداد؛ سیستم توزیع آب پایدار است و تنها ممکن است در برخی از محله‌ها با افت فشار مواجه باشیم.

مجید حبیبیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در هیچ یک از نقاط شهر اصفهان قطعی آب وجود نداد. سیستم توزیع آب پایدار است فقط ممکن است در برخی از محله‌ها با افت فشار مواجه باشیم.

وی تاکید کرد: شرکت آب‌وفاضلاب استان اصفهان آب هیچ یک از مناطق را تاکنون قطع نکرده است.

سرپرست روابط عمومی و آموزش همگانی آبفای استان اصفهان گفت: در کل استان اصفهان تنها به برخی از مناطق شهرستان سمیرم آبرسانی سیار انجام می‌شود و در سطح شهر اصفهان نیز به هیچ گونه قطعی آب و آبرسانی سیار نداریم.

حبیبیان درخصوص پمپ‌های غیرمجاز نیز تصریح کرد: فقط در صورتی که گزارشات مردمی به آبفا منتقل شود، می‌تواند ورود کرده و این پمپ‌ها را ثبت و ضبط کند؛ همچنین در نقاطی که فشار آب به شکل غیرمنطقی کم شود شناسایی این پمپ‌ها انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: همکاران ما نصب پمپ‌های غیرمجاز را رصد می‌کنند اما مهم‌ترین اصل در جلوگیری از فعالیت این پمپ‌ها، گزارشات و اطلاع‌رسانی مردمی است. همچنین با توجه به میزان خسارتی که این پمپ‌ها به شبکه وارد می‌کند، جریمه برای نصب‌کنندگان آن تعیین خواهد شد.

کد خبر 593488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.