دی‌جی قلابی دختران را بیهوش می‌کرد

دو مرد جوان که طعمه‌های خود را از میان دختران جوان در اینستاگرام شناسایی می‌کردند، بعد از بیهوش کردن تلفن همراه، آن‌ها را سرقت می‌کردند و مورد آزار و اذیت قرار می‌دادند.

به گزارش ایمنا، رسیدگی به شکایت‌های سریالی دختران جوان با موضوع سرقت و آزار و اذیت در دستور کار مأموران اداره پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. مطابق شکایت‌های ثبت شده و بررسی‌های انجام شده مشخص شد شگرد این افراد شیاد به این صورت بود که در اینستاگرام، به عنوان دی‌جی خود را معرفی می‌کردند و با دختران جوان طرح آشنایی می‌ریختند، سپس آن‌ها را به پارتی و میهمانی دعوت می‌کردند.

سرهنگ کارآگاه علی کنجوریان معاون سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران در توضیح این خبر اظهار کرد: متهمان در جریان میهمانی، دخترها را بیهوش و گوشی و اموالی را که همراه داشتند سرقت می‌کردند و پا به فرار می‌گذاشتند. در این پرونده چند نفر هم در شکایت خود موضوع آزار و اذیت را مطرح کردند.

متهم این پرونده اظهار کرد: ۱۸ سال دارم و معتاد به قرص هستم، قبلاً هم یک بار به اتهام سرقت گوشی دستگیر شدم و باز هم اشتباه کردم و دست به سرقت زدم اما از اینکه دوستم دختران را بیهوش می‌کرد خبر ندارم.

منبع: رکنا

کد خبر 593472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.