چرا پمپ‌بنزین بلوار جمهوری اسلامی قم راه‌اندازی نشد؟

مدیرکل فنی و طراحی شهرداری قم با تشریح علت راه‌اندازی نشدن پمپ‌بنزین بلوار جمهوری اسلامی، گفت: نبود طرح ورودی و خروجی ایمن برای این پروژه، مهمترین دلیل بهره‌برداری نشدن از آن بوده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قم، رضا خانه‌زادیزدی در خصوص دلیل بهره‌برداری نکردن از پمپ‌بنزین احداث شده در بلوار جمهوری اسلامی اظهار کرد: اداره کل فنی و طراحی شهرداری قم طرح‌ها را به‌صورت اولیه در کمیته‌های فنی شهرداری مطرح می‌کند و در صورت تأیید، طرح باید در شورای ترافیک استان به تصویب برسد.

وی با بیان اینکه سال ۹۵ حوزه سرمایه‌گذاری شهرداری قراردادی را برای احداث پمپ‌بنزین با سرمایه‌گذار منعقد کرد، ادامه داد: سال ۹۶ در جلسه شورای ترافیک استان به علت مجاورت این پمپ‌بنزین با تقاطع بلوار شهید وطن‌دوست، ورودی و خروجی آن مورد موافقت قرار نگرفت و بهره‌برداری از آن منوط به تهیه طرحی ایمن برای ورود و خروج از پمپ‌بنزین شد.

مدیرکل فنی و طراحی شهرداری قم افزود: جانمایی این پمپ‌بنزین بر مبنای نیازهای سرمایه‌گذار و حوزه حمل‌ونقل انجام شده است و اگر طرح ورود و خروج ایمن توسط سرمایه‌گذار ارائه شود و مورد موافقت مراجع استانی قرار گیرد، این مشکل رفع خواهد شد.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذار طرح‌های متعددی را ارائه کرده است که در مراجع استانی رد شد، خاطرنشان کرد: گزینه بعدی این است که اگر محل ایمن نیست، جای پمپ‌بنزین عوض شود که تمام این موضوعات در حال بررسی است.

کد خبر 593450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.