اختلاف فاحش دستمزد میان مردان و زنان فوتبال انگلیس!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس، خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز _چهارشنبه دوازدهم مردادماه ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

دیلی میل:

* چلسی در تابستان امسال علاقه‌مند به جذب کایل واکرپیترز است، اما ساوتهمپتون ۴۰ میلیون پوند برای این مدافع کناری انگلیسی درخواست کرده است.

* فیل فودن برای تمدید قراردادش با منچسترسیتی به صورت بلندمدت، به توافق رسیده و حدود ۲۲۵ هزار پوند در هفته، دستمزد دریافت خواهد کرد.

* منچسترسیتی با اندرلخت درباره احتمال جذب سرخیو گومز، مدافع چپ این تیم در این تابستان صحبت کرده است.

* موناکو در رقابت برای جذب مالانگ سار مدافع چلسی، از فولام جلوتر است.

اختلاف فاحش دستمزدی میان مردان و زنان فوتبال انگلیس!

* آنجلینو، مدافع چپ لایپزیگ ممکن است به عنوان یک جایگزین برای مارک کوکوریا که قصد ترک برایتون را دارد، به لیگ برتر بازگردد.

سان:

* تیم مردان انگلیس به‌خاطر رسیدن به فینال یورو ۲۰۲۰ مبلغ ۳۰۰ هزار پوند به دست آورد که ۸۲ درصد بیشتر از آن چیزی است که زنان انگلیسی برای قهرمانی در یورو ۲۰۲۲ که مبلغ (۵۵ هزار پوند) است، دریافت کردند.

* مائوریسیو پوچتینو اعتراف کرد که قهرمان نشدن در لیگ قهرمانان اروپا با پاری سن ژرمن "یک شکست" بود.

* هوارد وب، داور سابق فوتبال انگلیس، می‌خواهد طی تلاشی به لیگ برتر برگردد، اما گفته می‌شود قرارداد جدیدی توسط MLS به او پیشنهاد خواهد شد تا او در همین لیگ به کار خود ادامه دهد.

دیلی تلگراف:

* مدیر اجرایی اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای، از برنامه‌های بازیکنان لیگ برتر برای توقف زانو زدن وسط زمین، قبل از شروع مسابقه حمایت کرده است.

* دین هندرسون پس از انتقاد از باشگاه به دلیل دادن وعده‌های دروغین و هدر دادن "وقت" در ۱۲ ماه گذشته دوران حرفه‌ای خود، اعتراف کرد که نمی‌توانست بیشتر از این صبر کند تا تابستان امسال از منچستریونایتد جدا شود.

اختلاف فاحش دستمزدی میان مردان و زنان فوتبال انگلیس!

* باشگاه‌های سوپرلیگ زنان می‌خواهند جدایی از اتحادیه فوتبال را تسریع بخشند زیرا می‌ترسند این رقابت‌ها به طور کامل از پیروزی انگلیس در یورو ۲۰۲۲ استفاده نکند.

* زنان منچستریونایتد در آستانه انتصاب "پولی بنکرافت" از برایتون به عنوان اولین سرپرست فوتبال خود هستند و به زودی از خرید جدید خود، "نیکیتا پریس" مهاجم انگلیسی از آرسنال، رونمایی خواهند کرد.

دیلی میرر:

* براساس گزارش‌های موجود، وسلی فوفانا مدافع فرانسوی روباه‌ها، مشتاق است تابستان امسال از لسترسیتی به چلسی بپیوندد.

* لوسی برنز از برنامه‌های خود برای امضای قرارداد جدید با مربی تیم ملی فوتبال زنان انگلیس، "سارینا ویگمن"، حمایت کرد و اعلام کرده حتماً این اتفاق رخ خواهد داد.

* طبق گزارش‌ها، باشگاه شفیلد یونایتد آماده است تا جذب "جیمز مک‌آتی"، بازیکن جوان منچسترسیتی را به صورت قرضی برای یک فصل را تأیید کند.

دیلی رکورد:

* داندی یونایتد قرار است جیمی مک گراث را به خدمت بگیرد، زیرا این باشگاه با شمارش معکوس برای بازی حساس خود در مقدماتی لیگ اروپا روبه‌رو است و به یک تقویت بزرگ، نیاز دارد.

* جان بیتون یکی از داوران سابق فوتبال، به دلیل ادعاهایی مبنی بر اینکه در جریان بازی فصل گذشته داندی با لیوینگستون، با یک هوادار درگیری لفظی پیدا کرده، با تحقیقات SFA مواجه شده و هشداری جدی دریافت کرده است.

کد خبر 593442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.