ارتقای کیفیت پروژه‌های عمرانی شهر در دستور کار است

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: با برنامه‌ریزی دقیق‌تر در جهت رفع نواقص گام برداشته‌ایم تا پروژه‌های عمرانی شهر با کیفیت و سرعت بیشتری به بهره‌برداری برسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اصغر کشاورزراد در بیست‌وچهارمین جلسه شورای معاونان معاونت عمران شهرداری اصفهان که با حضور کمیسیون عمرانی شورای اسلامی شهر تشکیل شد، اظهار کرد: کارگروه نظارت بر پروژه‌های عمرانی شهر به همت کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر تشکیل شده است؛ بر این اساس به صورت هفتگی این کارگروه از پروژه‌های فعال شهری بازدید و نواقص و اشکالات موجود را به شهرداری اعلام می‌کند.

وی ادامه داد: افزایش کیفیت، برنامه زمان‌بندی، سرعت تکمیل و اجرای پروژه‌ها و موارد ایمنی لازم‌الاجرا در پروژه‌ها از سوی کارگروه نظارت احصا شده است، بنابراین با برنامه‌ریزی دقیق‌تر در جهت رفع نواقص گام برداشته‌ایم تا پروژه‌های عمرانی شهر با کیفیت و سرعت بیشتری به بهره‌برداری برسد.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان تصریح کرد: نظارت بر پروژه‌های عمرانی شهر از جمله وظایف شورای اسلامی شهر بوده است، بنابراین حضور اعضای کمیسیون عمران و بیان نقطه نظرهای آن‌ها در عرصه پروژه‌های عمرانی مایه دلگرمی معاونت عمران شهرداری است، از این‌رو تداوم و استمرار این جلسات کارشناسی را از سوی کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر خواستار هستیم.

کشاورزراد با بیان اینکه بدون شک عملکردها خالی از اشکالات و نواقص نیست، خاطرنشان کرد: کارکنان معاونت عمران شهری شهرداری به صورت شبانه‌روزی بر اساس حس وظیفه در جهت پیشرفت و آبادانی شهر در حال فعالیت هستند.

وی اظهار کرد: چارت سازمانی و کمبود نیروی انسانی متخصص از جمله مشکلات معاونت عمران شهری شهرداری است که به صورت جدی پیگیر این موضوع مهم هستیم.

کد خبر 593440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.