هوای اصفهان ناسالم برای گروه‌های حساس/ایستگاه خرازی در وضعیت قرمز

کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان، امروز در ساعت منتهی به ۱۰ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۱۲ در وضعیت هوای ناسالم (نارنجی) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان امروز _چهارشنبه دوازدهم مردادماه_ در ساعت منتهی به ۱۰ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۱۲ در وضعیت هوای ناسالم (نارنجی) ثبت شده است.

ایستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه خرازی با شاخص ۱۵۲ در وضعیت ناسالم برای عموم (قرمز) است.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه احمدآباد با شاخص ۹۵، انقلاب در شاخص ۹۷، میرزاطاهر با شاخص ۵۳ در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه استانداری با شاخص ۱۰۳، باهنر با شاخص ۱۳۲، پروین با شاخص ۱۰۲، جی با شاخص ۱۲۲، رودکی با شاخص ۱۱۲، رهنان با شاخص ۱۱۱، فرشادی با شاخص ۱۰۹، فیض با شاخص ۱۰۵، کاوه با شاخص ۱۳۱ و وزرشگاه میثاق ۱۳۸ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارند.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های خواجو، باغ غدیر، دانشگاه و مبارکه فعال نیست.

درحال‌حاضر تنها ایستگاه‌های فعال در زمینه نشانگر شاخص کیفی هوا در استان اصفهان به جز شهر اصفهان، شاهین‌شهر است که شاخص کیفی هوای شاهین‌شهر با قرار گرفتن روی عدد ۸۷ و سجزی با شاخص ۵۳ در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارند.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.

کد خبر 593435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.