ارزیابی عملکرد پیمانکاران فضای سبز شهرکرد

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد با بیان اینکه عملکرد پیمانکاران فضای سبز ارزیابی شده است، گفت: در این بررسی با درنظرگرفتن درخواست‌های شهروندان و اولویت‌بندی آن‌ها، راهکارهایی جهت بهبود وضعیت موجود و توسعه امکانات خدماتی و رفاهی برای مسافران تابستانی مدنظر قرار می‌گیرد.

سیدرضا هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: فضای سبز ناحیه مورد بررسی قرار گرفت؛ این امر به منظور ارزیابی عملکرد پیمانکاران فضای سبز صورت گرفت تا نسبت به رفع اشکالات درخصوص نگهداری کیفیت توسعه فضای سبز در مناطق تعیین شده اقدامات لازم را به عمل آورده شود.

وی افزود: در این بررسی با در نظر گرفتن درخواست‌های شهروندان و اولویت‌بندی آن‌ها، راهکارها و توصیه‌های لازم جهت بهبود وضعیت موجود و توسعه امکانات خدماتی رفاهی برای مسافران تابستانی در نظر گرفته می‌شود. این بررسی‌ها به صورت مستمر در دستور کار سازمان قرار دارد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد از شهروندان خواست در بوستان‌ها و فضاهای سبز حتی‌الامکان از روشن کردن آتش اجتناب کنند و در صورت نیاز به روشن کردن آتش، قبلاً اطراف محل را از خار و خاشاک پاک کرده و پس از رفع نیاز، آتش را کاملاً خاموش کنند.

هاشمی ادامه داد: با استقرار مسافران در پارک خسارت‌هایی به فضای سبز وارد می‌شود که با ایجاد فضا و کمپ می‌توانیم این مشکل را رفع کنیم.

وی گفت: اسکان در یک پارک مجهز و ارائه خدمات بهتر به مسافران از اهداف سازمان است که با بهره‌برداری کمپ گردشگری انجام می‌شود.

کد خبر 593408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.