لزوم رفع معضل سگ‌های بلاصاحب در ارومیه

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: معضل سگ‌های بلاصاحب در شهر زمینه‌ساز مشکلات بسیاری برای شهروندان است، لذا باید تلاش کنیم تا این مشکل مدیریت و رفع شود، از آن‌جا که عملکرد مدیریت شهری در خصوص مسئله سگ‌های بلاصاحب ضعیف بوده است، لازم است نقاط ضعف شناسایی شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نقی کریمی امروز _چهارشنبه دوازدهم مردادماه_ در جلسه مطالبه‌گری با موضوع مسائل مدیریت شهری ارومیه که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از دانشجویان برگزار شد، اظهار کرد: معضل سگ‌های بلاصاحب در شهر زمینه‌ساز مشکلات بسیاری برای شهروندان است، لذا باید تلاش کنیم تا این مشکل مدیریت و رفع شود، از آن‌جا که عملکرد مدیریت شهری در خصوص مسئله سگ‌های بلاصاحب ضعیف بوده است، لازم است نقاط ضعف شناسایی شود.

وی با اشاره به لزوم رفع معضلات شهر، ادامه داد: آمادگی داریم تا در مدیریت شهری از گروه‌هایی که برای رفع معضلات در تلاش هستند حمایت کنیم تا مشکلات موجود رفع شود و شهر توسعه یابد و رضایت خاطر شهروندان فراهم شود.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه با رفع تعارض در شهرداری موافق هستم، تصریح کرد: با برقراری شفافیت موافق هستم، اما بسیار مهم است که شرایط لازم رعایت شود تا اطلاعات درج شده در این سامانه صحیح باشد.

وی با اشاره به توزیع عادلانه امکانات و خدمات شهری، خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم تا در جهت عدالت نسبت به توزیع امکانات و خدمات گام برداریم و تمام شهر و شهروندان در سایه عدالت از خدمات و امکانات برخوردار شوند، زیرا در این شرایط مناطق کمتربرخوردار نیز توسعه می‌یابند و معضلاتشان رفع می‌شود.

کد خبر 593356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.