فولاد ۲ - ملوان یک/ پیروزی فولاد مقابل انزلی‌چی‌ها در بازی ۸۴ دقیقه‌ای!

تیم فوتبال فولاد خوزستان در دیداری تدارکاتی موفق شد ملوان بندرانزلی را با نتیجه دو بر یک شکست دهد؛ نکته عجیب، پایان این بازی شش دقیقه زودتر به‌دلیل اعتراض ملوانی‌ها به گل دوم فولاد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و ملوان بندرانزلی، از ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه امروز در ورزشگاه دستگردی به‌مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت این دیدار با نتیجه دو بر یک به‌سود قرمزپوشان اهوازی پایان رسید.

مجید علیاری و موسی کولیبالی گل‌های تیم فولاد در این دیدار را به‌ترتیب در دقایق ۵۰ و ۸۴ به ثمر رساندند و تک‌گل ملوان را نیز مهران احمدی در دقیقه ۶۵ وارد دروازه شاگردان نکونام کرد.

مازیار زارع با رضاحیدری، سعید کریمی، سبحان پسندیده، مصطفی ناییجی، پدرام قاضی پور، صادق بارانی، میلادشعبانلو، مهدی مؤمنی، مهران احمدی، سجادبازگیر و سهیل فداکار ملوان را به دیدار مقابل فولاد فرستاد.

جواد نکونام سرمربی تیم فولاد خوزستان نیز در این دیدار از اکثر بازیکنان حاضر در اردو استفاده کرد تا شاگردانش در شرایط مسابقه قرار بگیرند.

در این دیدار گل دوم تیم فولاد درحالی توسط فولاد به ثمر رسید که بازیکنان و کادرفنی ملوان به‌شدت نسبت به خطای این بازیکن در صحنه گل اعتراض داشتند.

پس از آن، در پی اعتراض شدید تیم ملوان به صحنه گل مشکوک تیم فولاد، داور بازی در دقیقه ۸۳ سوت پایان بازی را به صدا درآورد و به رختکن رفت!

فولاد خوزستان در چهار دیدار تدارکاتی پیش از این بازی، موفق شد تیم‌های ام‌صلال قطر، الشحانیه قطر و پارس‌جنوبی جم را شکست بدهد و برابر سایپا به تساوی رسید.

ملوان بندرانزلی هم که دو روز گذشته برای برپایی آخرین اردوی آماده‌سازی پیش‌فصل به تهران سفر کرده، پس از شکست ۲ بر صفر مقابل پارس‌جنوبی جم، برابر فولاد نیز تن به شکست داد.

کد خبر 593352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.