حضور ۵ کاندید پست ریاست تا پایان روز ششم مهلت ثبت‌نام/ ۲ کاندید جدید نیز نام‌نویسی کردند

تا پایان ششمین روز از ثبت‌نام نامزدهای انتخابات کمیته‌ملی المپیک، هفت نفر ثبت‌نام کردند که پنج نفر از آنان برای پست ریاست کاندید شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجمع انتخاباتی کمیته‌ملی المپیک ششم شهریورماه برگزار می‌شود و به‌دنبال آن، ثبت‌نام از داوطلبین از روز چهارشنبه پنجم مردادماه آغاز و تا پایان وقت اداری پنج‌شنبه بیستم مردادماه ادامه خواهد داشت.

در روز نخست، هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو و عضو هیئت‌اجرایی کمیته‌ملی المپیک به عنوان نخستین فرد، داوطلبی خود را برای حضور در انتخابات کمیته‌ملی برای پست‌های ریاست و عضویت در هیئت‌اجرایی اعلام کرد. در ادامه محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون برای عضویت در هیئت‌اجرایی، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو برای عضویت در هیئت اجرایی و ریاست، محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته‌ملی پارالمپیک برای پست ریاست و مهدی علی‌نژاد معاون اسبق توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش‌وجوانان و عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون ووشو برای پست ریاست ثبت‌نام کردند.

در ادامه ثبت‌نام‌ها، در سومین روز از ثبت‌نام داوطلبان انتخابات کمیته‌ملی المپیک، مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی‌میز برای پست هیئت‌اجرایی کمیته‌ملی المپیک ثبت‌نام کرد.

همچنین در پایان وقت‌اداری ششمین روز از ثبت‌نام نامزدهای انتخابات کمیته‌ملی المپیک، فضل‌الله باقرزاده رئیس فدراسیون شمشیربازی برای پست‌های ریاست و نایب‌رئیسی ثبت‌نام کرد.

بدین ترتیب، در شش‌روز گذشته از مهلت ثبت‌نام کاندیداها برای انتخابات کمیته‌ملی المپیک، هفت نفر ثبت‌نام کردند که پنج نفر از آنان به‌دنبال ریاست در این مجموعه هستند.

کد خبر 593348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.