تامین امنیت ضرورتی انکارناپذیر است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نوشت: امروزه زندگی مردم بیش از هر زمانی وابسته به خدمات ارائه‌شده بر بستر فضای مجازی شده است، به همین دلیل تامین امنیت کاربران و حفاظت از داده‌ها و کسب‌وکارهای آنان در فضای مجازی به یک ضرورت انکارناپذیر تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عیسی زارع‌پور در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: «روز پنج‌شنبه هفته گذشته از نمایشگاهی که بخشی از توانمندی‌های کشور در حوزه امنیت ارتباطات و فناوری اطلاعات به نمایش گذاشته شده بود شرکت کردم. از دیدن پیشرفت‌های صورت گرفته چه در حوزه سخت‌افزار و چه در حوزه نرم‌افزار و خدمات مرتبط در این حوزه خوشحال شدم.

امروزه زندگی مردم بیش از هر زمانی وابسته به خدمات ارائه شده بر بستر فضای مجازی شده است و به همین دلیل تأمین امنیت کاربران و حفاظت از داده‌ها و کسب و کارهای آنان در فضای مجازی به یک ضرورت انکارناپذیر تبدیل شده است. در این راستا وزارت ارتباطات با همکاری سایر نهادهای ذیربط برای تضمین امنیت شبکه ملی اطلاعات و افزایش تاب‌آوری و پایداری آن برنامه‌های متعددی را تدارک دیده است تا بستری پرسرعت، امن و پایدار را برای فعالیت‌های عموم هموطنان در فضای مجازی فراهم نماید.

در این کنفرانس دو روزه مشکلات فعالین حوزه امنیت فناوری ارتباطات و اطلاعات مورد بررسی قرار گرفت و برای آنها راهکارهای مختلفی پیشنهاد شد که همکارانم در بخش‌های مختلف وزارتخانه آنها را تا حصول نتیجه دنبال خواهند کرد.»

تامین امنیت ضرورتی انکار ناپذیر است

کد خبر 593340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.