مرد شیشه‌ای پدر و مادر خود را با اسید سوزاند!

ظهر امروز متهم به اسیدپاشی برای تحقیقات ابتدایی به شعبه یازدهم دادسرای امور جرایم جنایی منتقل شد و بررسی‌های بازپرس جنایی مشخص کرد متهم پس از مصرف شیشه با پدر و مادر خود در خانه درگیر شده و با توجه به توهمی که داشته اقدام به اسیدپاشی کرده است.

به گزارش ایمنا، ساعت ۰۰:۴۵ بامداد امروز _سه‌شنبه یازدهم مردادماه_ حادثه اسیدپاشی به یک زن و مرد سالخورده در یک خانه در خیابان شهید رجایی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، تیمی از مأموران کلانتری ۱۶۰ خزانه راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند. مأموران کلانتری به محض حضور در خانه، با زن و مرد سالخورده‌ای مواجه شدند که از ناحیه صورت، شکم، دست و پا توسط فرزند خود هدف اسیدپاشی قرار گرفته بودند.

امدادگران اورژانس که همزمان با مأموران کلانتری ۱۶۰ خزانه در محل حادثه حاضر شده بودند، قربانیان اسیدپاشی را برای سیر مراحل درمانی به بیمارستان شهدای یافت‌آباد منتقل کردند و از سوی دیگر مأموران کلانتری با دستور دکتر حمیدرضا رستمی بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جرایم جنای ی، تجسس‌ها را کلید زدند.

مأموران کلانتری که گشت‌های انتظامی را در جنوب تهران آغاز کرده بودند خیلی زود متهم را در پارک شهید رجایی شناسایی و پس از چند دقیقه تعقیب و مراقبت وی را در یک عملیات غافلگیرانه روی نیمکت پارک دستگیر کردند.

ظهر امروز متهم برای تحقیقات ابتدایی به شعبه یازدهم دادسرای امور جرایم جنایی منتقل شد و بررسی‌های بازپرس جنایی مشخص کرد، متهم پس از مصرف شیشه با پدر و مادر خود در خانه درگیر شده و با توجه به توهمی که داشته اقدام به اسیدپاشی کرده است.

تحقیقات توسط حمیدرضا رستمی بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جرایم جنایی پایتخت برای کشف ابعاد پنهان این پرونده ادامه دارد و حال پدر مرد جوان در بیمارستان شهدای یافت‌آباد وخیم گزارش شده است.

منبع: تسنیم

کد خبر 593305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.