انجام معاملات شهرداری گرگان در سامانه ستاد

مدیر مالی و ذیحسابی شهرداری گرگان از انجام تمام معاملات مالی در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری گرگان، حسین رضائیان پیرامون نظارت برگزاری مناقصات و مزایدات شهرداری و انتخاب پیمانکار برای پروژه‌های شهرداری، اظهار کرد: شهرداری‌های کل کشور دارای آئین نامه مالی و معاملاتی اختصاصی هستند که بر اساس آن معاملات خود را انجام می‌دهند و پیمانکاران را انتخاب می‌نمایند.

وی افزود: طبق ابلاغیه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از ابتدای سال ۱۴۰۰ ما مکلف شده‌ایم از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) برای انجام مزایده‌ها، مناقصه‌ها، حراج‌ها و … استفاده کنیم.

مدیر مالی و ذیحسابی شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: این سامانه توسط دستگاه‌های نظارتی کنترل و بررسی خواهد شد و فرایندهای معاملاتی که تمام دستگاه‌های اجرایی انجام می‌دهند در این سامانه کنترل می‌شود و اگر مورد خاصی پیش بیاید از این طریق به دستگاه‌های اجرایی مربوطه انتقال می‌یابد.

رضائیان اضافه کرد: با توجه به اینکه شهرداری نهادی خودگردان است و از سوی سازمان بازرسی و سایر نهادهای نظارتی مورد بررسی و کنترل قرار می‌گیرد.

وی گفت: شهروندان، متقاضیان و پیمانکاران می‌توانند تمام معاملات شهرداری گرگان شامل مزایده‌ها، مناقصه‌ها و حراج‌ها را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) مشاهده و همچنین سایت شهرداری گرگان به نشانی www.Gorgan.ir مراجعه کنند.

مدیر مالی و ذیحسابی شهرداری گرگان گفت: چنانچه شهروندان در فرایند مناقصه و مزایده مشکلی یا اعتراضی داشته باشند می‌توانند به واحد بازرسی و رسیدگی به شکایت شهرداری گرگان مراجعه و طرح موضوع نمایند و حتماً پاسخگویی وظیفه ما و مجموعه شهرداری گرگان خواهد بود.

کد خبر 593302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.