ستاره پرتغالی قراردادش را با قرمزها تمدید کرد!

طبق اعلام باشگاه لیورپول، دیگو ژوتا پرتغالی، قراردادش را با این تیم به مدت ۵ سال تمدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دیگو ژوتا، مهاجم لیورپول، قراردادی پنج ساله جدید با این باشگاه امضا کرده است که تضمین می‌کند بازیکن ملی پوش پرتغالی تا سال ۲۰۲۷ در آنفیلد خواهد ماند.

ژوتا به خاطر فرم خوب خود از زمان پیوستن به لیورپول از وولوز در سال ۲۰۲۰ مزد تلاشش را دریافت کرده و در کنار نفراتی مثل مو صلاح، ترنت الکساندر-آرنولد، جردن هندرسون و فابینیو قرار گرفته که تعهد طولانی مدت خود به باشگاه را به رخ می کشند.

این بازیکن ۲۵ ساله، فصل گذشته ۲۱ بار در تمام رقابت‌ها برای قرمزها گلزنی کرد، اما پس از ورود داروین نونز از بنفیکا، رقابت سختی برای کسب جایگاه ثابت در این فصل خواهد داشت.

ژوتا درباره قرارداد جدیدش چه گفته است؟

مذاکرات بین جولیان وارد، مدیر ورزشی لیورپول و خورخه مندز ایجنت ژوتا، به آرامی پیش رفت اما در نهایت به این مهاجم اجازه داد تا آخرین عضو تیم یورگن کلوپ برای امضای قرارداد جدید باشد.

او به وب سایت رسمی لیورپول گفت: «خب، [من] واقعاً افتخار می‌کنم، بدیهی است که از دو سال پیش که وارد شدم، خودم را به عنوان یک بازیکن مهم در این تیم تثبیت کردم، این چیزی بود که از همان ابتدا می‌خواستم.

اکنون، امضای یک قرارداد بلندمدت جدید رخ داده، باشگاه به من به عنوان یک بازیکن مهم اعتقاد و اعتماد دارد، برای من خیلی خوب است که برای مدت طولانی‌تری اینجا باشم. بنابراین، شروع یک فصل جدید، در راه است، بیایید آن را به بهترین شکل انجام دهیم.

ژوتا در مورد بهبودی خود از مصدومیت چه گفته است؟

ژوتا در طول پیش فصل به دلیل آسیب دیدگی همسترینگ که در بازی‌های ملی رخ داد، از میادین دور شد. او فاش کرد که برای بازگشت، به احتمال زیاد هنوز "چند هفته" فرصت لازم است و افزود: " من ناراحت هستم، متأسفانه من در تور پیش فصل همراه تیم نبودم، زیرا در آخرین بازی فصل که با پرتغال بازی کردم، مصدوم شدم. بنابراین می‌توانم بگویم که زمان بهبودی من، چند هفته دیگر خواهد بود. وقتی برای همه چیز می‌جنگید، مانند سال گذشته، فقط می‌خواهید آن را دوباره انجام دهید و آن را بهتر انجام دهید، زیرا همه چیز ممکن است. این انگیزه در من است و می‌دانم که در هم تیمی‌هایم و تمام کارکنان هم هست. ما همه چیز داریم تا برای این عناوین بجنگیم."

کد خبر 593299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.