چلسی و آرسنال علاقه‌مند به‌ ستارگان لسترسیتی!

براندن‌ راجرز نسبت به علاقه دو تیم لندنی چلسی و آرسنال به ستارگان لسترسیتی، واکنش نشان داده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در میان شایعاتی مبنی بر انتقال وسلی فوفانا مدافع لستر به چلسی، برندان راجرز، سرمربی لستر تاکید کرده است که وسلی فوفانا برای فروش نیست. این بازیکن ۲۱ ساله از زمان پیوستن به روباه‌ها در سال ۲۰۲۰ بسیار عالی بود و عملکرد او به گمانه زنی‌هایی مبنی بر انتقال احتمالی به تیم‌های بزرگ با پول‌های کلان، منجر شد.

اما راجرز مدعی است فوفانا جایی نمی‌رود در حالی که به هواداران لستر اطمینان داده است که هیچ پیشنهادی هم برای یوری تیلمانز که مورد توجه آرسنال قرار گرفته، ارائه نشده است.

چلسی و آرسنال علاقه‌مند به‌ ستارگان لسترسیتی!

راجرز در مورد فوفانا چه گفته است؟

گزارش شده است که چلسی فوفانا را به عنوان یک هدف و اولویت مهم معرفی کرده است زیرا سرمربی تیم، توماس توخل به دنبال تقویت خط دفاعی پس از جدایی آنتونیو رودیگر است.

راجرز هنوز برای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ روی بازیکن فرانسوی حساب می‌کند، او در مورد علاقه آبی‌ها به فوفانا گفت: "نه، او برای فروش نیست. وقتی او را جذب کردیم، او ۱۷ بازی را در لیگ انجام داده بود. در آن زمان همه، او را می‌خواستند اما او به اینجا آمده است، نه فقط به عنوان یک بازیکن بلکه به عنوان یک مرد جوان واقعاً شکوفا شده و پیشرفت کرده است. او واقعاً به باشگاه احترام می‌گذارد، من شک ندارم که در آینده در بالاترین جایگاه خواهد بود، اما او خیلی راحت است، و اینجا احساس خوبی دارد. فوفانا رابطه بسیار خوبی با هم تیمی‌هایش دارد که بسیار مهم است و شکی نیست که او در حال حاضر در تیم لستر خواهد ماند، در حال حاضر او اینجاست و در حال پیشرفت است و همانطور که گفتم، وسلی برای فروش نیست. این بازیکن ممکن است فرصتی برای حضور در تیم فرانسه برای جام جهانی داشته باشد و برای این اتفاق، بازی کردن مداوم، خیلی مهم است، بنابراین من در این مورد آرام هستم. من با او گفتگوهای طولانی داشته‌ام. او نمی‌تواند جلوی گمانه‌زنی‌ها را بگیرد، اما در اینجا، کارش و روی پیشرفت‌اش بسیار متمرکز است.»

راجرز درباره آینده تیلمانز چه گفته است؟

راجرز در مورد آینده تیلمانز افزود: "هیچ چیزی برای او وجود ندارد، ما هنوز هیچ رویکردی در این مورد با باشگاه نداشته‌ایم.

"البته این در پس ذهن است، که آن نوع سناریو چه می‌شود، اما او نمی‌خواهد چیزی به طول انجامد."

تیلمانز تنها یک سال از قراردادش با روباه‌ها باقی مانده است و احتمال انتقال ۳۰ میلیون پوندی (۳۷ میلیون دلاری) به آرسنال وجود دارد، اما رسانه‌ها در ماه ژوئن گزارش دادند که آنها علاقه خود به جذب او را کاهش داده‌اند تا روی اهداف جایگزین دیگر تمرکز کنند.

کد خبر 593291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.