مسئول اخراج پوچتینو از PSG چه کسی بود؟

سرمربی سابق پاری سن ژرمن از کار کردن کنار لیونل مسی لذت برده و اعلام کرده مسئول اخراج او، امباپه نبوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مائوریسیو پوچتینو نقش کیلیان امباپه در اخراج او از پاری سن ژرمن را رد کرد. جدایی پوچتینو که مدت‌ها انتظارش می‌رفت، سرانجام ماه گذشته پس از اینکه این مربی آرژانتینی دوباره نتوانست قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به ارمغان بیاورد، تأیید شد و گمانه زنی‌هایی مبنی بر اینکه امباپه پشت این اخراج است، وجود داشت.

اما خود امباپه در شبکه‌های اجتماعی به شدت این شایعه را رد کرده بود و اظهارات او اکنون مورد حمایت مربی سابقش قرار گرفته است.

پاری سن ژرمن فصل گذشته توسط رئال مادرید در مرحله یک هشتم نهایی از لیگ قهرمانان حذف شد و همین برای مالک باشگاه کافی بود تا کریستوف گالتیه را جایگزین پوچتینو کند.

پوچتینو در مورد دخالت امباپه در جدایی اش از پاری سن ژرمن چه گفته است؟

پوچتینو در مصاحبه‌ای با نشریه آرژانتینی infobae گفت: آنچه من فکر می‌کنم این است که پاری سن ژرمن تمام تلاش خود را برای حفظ کیلیان انجام داده است و من نیز با آن موافقم.

او یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان است و من فکر می‌کنم که پاری سن ژرمن با داشتن تمام منابع برای انجام این کار، او را متقاعد کرده است که بماند. اما من فکر نمی‌کنم کیلیان کسی باشد که پروژه جدید را طراحی کرده است.

کسانی که باشگاه را اداره می‌کنند، کسانی هستند که فکر می‌کردند راحت ترین کار، ایجاد یک پروژه جدید در باشگاه است.

پوچتینو درباره همکاری با لیونل مسی چه گفته است؟

اگرچه دوران پوچتینو در پاری سن ژرمن به سختی به پایان رسید، اما او از یک فصل کامل کار با هموطن خود لیونل مسی، که او را بهترین بازیکن تاریخ می‌داند، لذت برد.

او افزود: "برای من لئو مسی بهترین در جهان است. شکی نیست."

پس از او، مشخص است که امباپه نامزد دریافت این عنوان است.

پوچتینو در ادامه به سمت صحبت در خصوص مسی بازگشت و آرزو کرد او برای آرژانتین در جام جهانی امسال، بدرخشد.

او گفت: "لئو از نظر بدنی در بهترین حالت خود قرار دارد و من فکر می‌کنم که سن فقط یک عدد است."

فکر می‌کنم او انرژی و توانایی لازم برای رهبری و رسیدن به جام جهانی را در شرایط فعلی را دارد. من به لطف فوتبال، خوش شانس هستم که در این مدت، لحظات زیادی را با لئو زندگی کردم.

پوچتینو عملکرد خود را در کل PSG چگونه ارزیابی می‌کند؟

پوچتینو همچنین برای تأمل در کل دوران حضور خود در پاری سن ژرمن وقت گذاشت و فاش کرد که علیرغم برخی چالش‌ها، تجربه لذت بخشی بوده است.

او گفت: «فکر می‌کنم بسیار مثبت بوده است. همیشه باید از تجربیات استفاده کرد و ما باید از آنها درس بگیریم. ما موجوداتی منطقی هستیم که باید این‌طور فکر کنیم. در بُعد ورزشی، ما در یک سال و نیم، قهرمان جام حذفی، سوپرکاپ و لیگ شده‌ایم، اما واضح است که پروژه پی اس جی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و برای آنها، این همه چیز است. همیشه می‌توان تصور کرد که قهرمان نشدن در لیگ قهرمانان یک شکست بوده است.

در هر صورت، این یک شکست ۵۰ ساله است، نه تنها در فصل گذشته، زیرا پاری سن ژرمن، به خصوص در ده، یازده سال اخیر، با آمدن مالکان جدید، هدفش قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است.

کد خبر 593288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.