عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۱ مردادماه

در این بسته خبری از نصب ۲۵ المان در شهر ملایر تا اسکان بیش از نفر ۳۰۰ مسافران گرفتار در ایستگاه قطار و پرتکرارترین عملیات‌های آتش‌نشانی سمنان را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

نصب ۲۵ المان ویژه محرم در شهر ملایر

مجید فرجی، شهردار ملایر از جانمایی و نصب حدود ۲۵ المان مناسبتی ویژه ایام محرم در نقاط مختلف این شهر خبر داد و گفت: همزمان با آغاز ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، چهره ملایر سیاهپوش شد.

اسکان بیش از نفر ۳۰۰ مسافر گرفتار در ایستگاه قطار

علیرضا صادقی؛ شهردار فیروز کوه گفت: در جریان وقوع سیل نزدیک به ۳۰۰ نفر از مسافران گرفتار در ایستگاه قطار با همکاری سازمان حمل و نقل شهرداری، دانشگاه آزاد اسلامی و آموزش و پرورش اسکان داده شدند.

گرفتن حیوانات موذی رتبه دوم پرتکرارترین عملیات‌های آتش‌نشانی سمنان

رضا رهایی، سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان گفت: مأموران آتش‌نشانی این شهر ماه گذشته در ۱۱۳ مورد حادثه جداگانه امداد و نجات شرکت داشتند که بیشترین آمار حوادث برابر با ۶۶ مورد مربوط به محبوس شدن افراد در اماکن و آسانسور بود و گرفتن حیوانات موذی با ۲۱ مورد در رتبه بعدی قرار داشت.

شهرداری قصرشیرین با تمام توان در خدمت زائران اربعین

ایوب عبدالهی، سرپرست شهرداری قصرشیرین گفت: با توجه به در پیش بودن مراسم اربعین سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) تمام توان خود را برای تکمیل زیرساخت‌های این مراسم به کار گرفته‌ایم و شهرداری با به کار گیری همه ظرفیت‌ها در خدمت زائران خواهد بود.

باز کردن قفل ترافیک شهر بجنورد با بازگشایی‌های خطی

جواد حمیدی، شهردار بجنورد گفت: از این پس بازگشایی‌های معابر شهری به صورت خطی و بر اساس طرح تفصیلی انجام می‌شود.

شاهین‌شهر میزبان برنامه‌های «همدلی حسینی»

سید رسول هاشمیان، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین‌شهر از برگزاری ۱۵ برنامه شاخص با عنوان «همدلی حسینی» در محرم‌الحرام خبر داد.

تدوین بیش از ۱۰ برنامه محوری ویژه محرم

محمدرضا موفق، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری بجنورد از برگزاری بیش از ۱۰ عنوان برنامه محوری به مناسبت ماه محرم توسط سازمان فرهنگی شهرداری بجنورد خبر داد.

کد خبر 593287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.