تبیین امید در زندگی از اصول اخلاقی تا ریشه اعتقادی در برنامه «فردای امروز»

ویژه‌برنامه «فردای امروز» از تولیدات جدید شبکه دو سیما است که با محوریت امید، زندگی و باورمندی در راستای بهره‌گیری از اصول اخلاقی و اعتقادی به‌ویژه در نسل جوان و نوجوان در دهه اول محرم ساعت ۱۲:۳۰ از شبکه دوم سیما روی آنتن می‌رود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما؛ ویژه‌برنامه «فردای امروز» ترکیبی با شعارِ تعبیر نسل جوان از اصول اخلاقی تا ریشه اعتقادی همراه با روزشمار محرم و نام‌گذاری روزها از بخش‌های مختلفی تشکیل‌شده است.

«فردای امروز» با میزبانی سیدعلیرضا غروی و با حضور سیدمحمود انوشه با مهمانان مختلفی ازجمله کارآفرین پیشکسوت محمد عصار زادهگان به گفت‌وگو می‌پردازد. در این بخش عصار زادهگان به روایت سلامت در کسب‌وکار و زندگی با استفاده از باورمندی اعتقادی و توکل به خدا می‌پردازد.

در بخش شعرخوانی سارا جوادی به فضای داستانی محرم پرداخته و در بخش گفت‌وگوی اسلامی، ایرانی عباس اسدی به‌عنوان محقق و پژوهشگر تفسیر روز را انجام می‌دهد و در ادامه نتیجه‌گیری توسط دکتر انوشه ارائه می‌شود. کارشناس مذهبی فاطمه ثنائی نیز در هر برنامه بر اساس نام‌گذاری روزهای محرم به تفسیر اخلاقی می‌پردازد.

یکی دیگر از قسمت‌های برنامه درد و دل جوانان دهه هفتادی با داستان‌های متفاوت است که خط داستانی همه امید ورزی و باورمندی اعتقادی در زندگی است.

تهیه‌کننده این برنامه حسین روبهانی، کارگردان ایمان قاسم پور و زهرا نظری مهر مجری طرح» است. زمان پخش «فردای امروز» هرروز ساعت ۱۲:۳۰ به مدت ۱۵ دقیقه در جدول پخش برنامه‌های شبکه دو در نظر گرفته‌شده است.

کد خبر 593284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.