امنیت شغلی رانندگان استیجاری شهرداری تامین شود

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: رانندگان استیجاری شهرداری امنیت شغلی ندارند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه گلشن نوروزی با توجه به مباحثی در خصوص وضعیت معیشتی رانندگان استیجاری شهرداری، اظهار کرد: رانندگان خودروهای استیجاری معترض، با توجه به وضعیت اقتصادی و قطع بیمه‌های تکمیلی و بالا رفتن چند برابری قیمت خودرو و قیمت بنزین و هزینه نگهداری آنها با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو هستند.

وی ادامه داد: بیمه نکردن این رانندگان، آینده آنها را تهدید می‌کند، رانندگان اسنپ از این افراد بیشتر درآمد دارند، تعطیلی ندارند، مرخصی ندارند و تمام سختی را تحمل می‌کنند، لذا باید مشکلات‌شان رفع شده و امنیت شغلی داشته باشند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه تصریح کرد: مشکلات شهروندان در خصوص ساخت و سازها باید مورد توجه قرار گیرد و رفع شود و برخورد جدی با پدیده رشوه‌خواری در حوزه ساخت و سازهای غیرمجاز توسط (برخی پلیس ساختمان‌ها) ضروری است، لذا باید از ساخت و سازهای غیرمجاز جلوگیری و با رشوه خواری در این حوزه مبارزه شود.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان زمانی که زمین خریداری می‌کنند، آگاهی کافی ندارند و گاهی به علت مجوز ندادن به زمین‌های قولنامه‌ای در ادامه گرفتار باج‌گیران و دلالان می‌شوند و اگر رشوه ندهند، خانه‌هایشان تخریب می‌شود.

کد خبر 593283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.