افزایش نرخ سرویس مدارس در سال تحصیلی جدید

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر شیراز گفت: با توجه به تعطیلی دو سال اخیر خدمات سرویس دانش‌آموزی به دلیل شیوع ویروس کرونا و تورم‌ و شرایط رانندگان سرویس مدارس و شرایط والدین دانش‌آموزان، نرخ سرویس دانش‌آموزی برای سال تحصیلی جدید نسبت به سال گذشته به میزان ۴۰ درصد افزایش می‌یابد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر شیراز محمد تقی تذروی اظهار کرد: در ماه‌های اخیر جلسات متعددی برای تعیین نرخ کرایه سرویس مدارس دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید و با حضور اعضای کارگروه ماده ۱۸ یعنی رئیس آموزش و پرورش، نماینده انجمن اولیا و مربیان و شهرداری تشکیل و نتیجه این جلسات با در نظر گرفتن روال قانونی مصوبه کارگروه ماده ۱۸ به کمیسیون حمل و نقل ارسال شده است.

وی ادامه داد: با توجه به تعطیلی دو سال اخیر خدمات سرویس دانش‌آموزی به دلیل شیوع ویروس کرونا و همچنین تورم و شرایط رانندگان سرویس مدارس و شرایط والدین دانش‌آموزان، نرخ سرویس دانش‌آموزی برای سال تحصیلی جدید نسبت به سال گذشته به میزان ۴۰ درصد افزایش می‌یابد.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: با پیشنهاد کمیسیون ماده ۱۸ آموزش و پرورش نرخ کرایه سرویس مدارس تأیید شد که این میزان افزایش قیمت پس از بررسی در صحن شورای اسلامی شهر و فرمانداری شهرستان شیراز اعلام و به شهرداری ابلاغ می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برای نزدیک شدن به نرخ کرایه واقعی سرویس مدارس در سال گذشته با توجه به تعطیلی مدارس افزایش ۳۰ درصدی مصوب شد که با افزایش مجدد در سال جدید به میزان ۴۰ درصد افزایش به نرخ واقعی نزدیک‌تر شدیم، به همین منظور این موضوع در دستور کار این کمیسیون قرار گرفت.

تذروی اضافه کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا تمام رانندگان در صورت اعلام از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا ملزم به رعایت این قوانین و پروتکل‌های بهداشتی هستند.

کد خبر 593265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.