تصادفات تنها با برخوردهای پلیسی، اعمال قانون و جریمه قابل حل نیستند

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: تصادفات تنها با برخوردهای پلیسی، اعمال قانون و جریمه قابل حل نیستند و همه ادارات، دستگاه‌های مسئولان و افراد جامعه باید برای برطرف کردن مشکلات این حوزه اقدام کنند.

محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه بدترین خبر برای پلیس تصادفات منجربه فوت است به خصوص تصادفاتی که منجر به جان باختن چند نفر می‌شود، اظهار کرد: موضوع بیان شده باید دغدغه‌ای برای همه مدیران سازمان‌های مسئول باشد.

وی با بیان اینکه هنگام وقوع تصادفات منجر به فوت در هر ساعتی از شبانه‌روز، مدیران مسئول در حوزه ترافیک باید برای آسیب‌شناسی و اصلاح، در محل حادثه حضور یابند و اقدام کنند، افزود: بهره‌گیری از تجهیزات زیرساختی، ایمنی خودروها و پلیسی برای کاهش تصادفات بسیار اثرگذار است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان با بیان اینکه تأمین تجهیزات بیان شده برعهده دولت است، تصریح کرد: شهرستان کاشان به عنوان پایلوت در استان اصفهان، چشم‌انداز صفر شدن جان‌باختگان تصادفات در سال جاری را دارد اما حتی یک دوربین ثبت تخلف هم ندارد.

وی ادامه داد: تصادفات تنها با برخوردهای پلیسی، اعمال قانون و جریمه قابل حل نیستند و همه ادارات، دستگاه‌های مسئولان و همه افراد جامعه باید برای برطرف کردن مشکلات این حوزه اقدام کنند.

سرهنگ محمدی با اشاره به آمار بالای تصادف موتورسیکلت‌ها و جان باختن و مجروحان این وسیله نقلیه خاطرنشان کرد: تجهیزات بازدارنده هوشمند برای موتورسیکلت‌ها نیز نیاز است و کاهش سرعت موتورسیکلت‌ها از سمت کارخانه یک ضرورت است.

کد خبر 593214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.