فاطمه جراره، رئیس شورای شهر بندرعباس شد

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: چهل و پنجمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس با دستور انتخاب اعضای هیئت رئیسه سال دوم ششمین دوره این پارلمان محلی تشکیل شد.

فاطمه جراره در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از هیئت رئیسه سال نخست تقدیر می‌کنم که در طول یک سال گذشته همراهی لازم جهت پیگیری موضوعات مختلف را داشتند.

وی با بیان اینکه در سال نخست موضوعات مهمی را پشت سر گذاشتیم که بدون همکاری تک تک اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس محقق نمی‌شد، اضافه کرد: لازم است به دنبال رفع مشکلات شهروندان باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس با اشاره به اینکه سال دوم ویژه‌تر خواهد بود، زیرا بودجه‌ای که در نظر گرفته شده توسط خود اعضای شورای ششم تصویب شده و برای تحقق آن نیاز به پیگیری جدی داریم، خاطرنشان کرد: امیدواریم در ادامه مسیر شورای اسلامی شهر بتواند در مسیر خدمت به مردم و احقاق حق عموم شهروندان از هیچ تلاشی فروگذاری نکند.

به گزارش ایمنا، فاطمه جراره با هفت رأی به عنوان رئیس شورای شهر بندرعباس انتخاب شد.

همچنین حسن سالاری به عنوان نایب رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس انتخاب شد. اسماعیل رئیسی حسنلنگی به عنوان منشی اول و سیدمحمدرضا موسوی به عنوان منشی دوم انتخاب شدند. سیدمحمدرضا موسوی نیز سخنگوی شورای اسلامی شهر بندرعباس شد.

کد خبر 593213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.