گشت مشترک سد معبر صنوف و مشاغل در سمنان

مدیر ساماندهی مشاغل آلاینده و مزاحم شهری سازمان مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری سمنان از برقراری گشت مشترک میدانی سد معبر صنوف و مشاغل در سطح شهر خبر داد.

وحید اسماعیلیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نظر به اعلام دستور کاری سال جاری از سوی ریاست سازمان و به لحاظ اهمیت موضوع، برقراری و استمرار و رصد گشت‌های مشترک میدانی طی پیگیری و دعوت رسمی سازمان مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری سمنان از دیگر دستگاه‌های ذی‌ربط ازجمله اداره تعزیرات حکومتی و بازرسی اتاق اصناف با هدف کنترل قیمت‌ها، خصوصاً سد معبر صنوف انجام شد.

وی افزود: این گشت‌های مشترک به صورت مداوم و حداقل یک دوره در طول ایام هفته برگزار و از طریق مبادی و مجاری قانونی، شیوه نامه‌های موجود و صدور اخطارهای رسمی به مرحله اقدام و اجرا درمی‌آید.

مدیر ساماندهی مشاغل آلاینده و مزاحم شهری سازمان مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری سمنان با اشاره به استقرار دبیرخانه کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها در سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری سمنان، خاطرنشان کرد: کلیه صنوف و مشاغلی که دارای سد معبر و اشغال پیاده‌روها بوده و نسبت به رفع آن اقدام نکنند، پس از تشکیل پرونده مراتب به کمیسیون بند ۲۰ ارسال تا در صحن کمیسیون مزبور مطرح و اتخاذ تصمیم شود.

اسماعیلیان تصریح کرد: در دستور کاری گشت فوق، برخی از واحدهای صنفی میوه و تره بار واقع در خیابان امام خمینی (ره) خصوصاً واحدهای تجاری میوه و تره‌بار جنب امامزاده یحیی (ع) و ورودی و محوطه داخلی تکیه سنتی پهنه بازدید و به آن‌ها اخطار رسمی داده شده است.

کد خبر 593211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.