تیم فرانسوی ستاره سایق آرسنال و یووه را خرید!

آرون رمزی ولزی برای حفظ شانس حضور در جام جهانی همراه با، به تیم نیس فرانسه پیوست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، باشگاه فرانسوی تأیید کرد که آرون رمزی هافبک سابق آرسنال با نیس قرارداد امضا کرده است. انتقال رمزی پس از جدایی او از یوونتوس انجام شد و دو طرف تصمیم گرفتند با فسخ قرارداد این بازیکن از هم جدا شوند.

ستاره ولزی اکنون به دوران حرفه‌ای خود در لیگ ۱ ادامه خواهد داد زیرا او به دنبال حضور در ترکیب تیم ملی کشورش در جام جهانی قطر است. رمزی علاوه بر نیس، در هفته‌های اخیر با شایعات انتقال به لیگ MLS نیز مرتبط بود.

طبق گزارشات، باشگاه شارلوت پیشنهادی برای این هافبک ارائه کرده بود که رمزی در نهایت تصمیم گرفت به هموطنش گرت بیل در MLS نپیوندد.

این انتقال پس از آن صورت گرفت که رمزی یک نیم فصل را به صورت قرضی در رنجرز گذراند و به تیم اسکاتلندی کمک کرد تا به فینال لیگ اروپا برسد و سپس یک پنالتی مهم را طی باخت در دیدار نهایی لیگ اروپا مقابل آینتراخت فرانکفورت در ضربات نهایی از دست داد.

دوران رمزی در یووه

رمزی ابتدا در فوریه ۲۰۱۹ قراردادی چهار ساله با یووه امضا کرد و اولین بازی خود را در سپتامبر همان سال انجام داد. با این حال، او هرگز در زمانی که در تورین بود، فرم فوق‌العاده‌اش در آرسنال را تکرار نکرد. رمزی در مجموع در طول سه سال حضور خود در ایتالیا تنها ۷۰ بازی انجام داد. او در نهایت در ژانویه به رنجرز قرض داده شد و در ۱۳ بازی با این باشگاه اسکاتلندی دو گل به ثمر رساند.

کد خبر 593210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.