رویداد عطر سیب مناسب‌تر از سال‌های گذشته برگزار شد

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: گزارش خوبی در مورد برگزاری رویداد عطر سیب در این جلسه ارائه شد. این گزارش حکایت از آن داشت که رویداد عطر سیب نسبت به سال‌های گذشته مناسب تر برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد آخوندی امروز _سه‌شنبه یازدهم مردادماه _ در هشتاد و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در دستور جلسه بررسی لایحه شهردار تهران در خصوص مجوز برگزاری و هزینه کرد رویداد فرهنگی عطر سیب در سال ۱۴۰۱، اظهار کرد: بعد از جلسه روز یکشنبه که یک فوریت این لایحه به تصویب رسید، صبح امروز جلسه مشترکی با حضور اعضای کمیسیون بودجه، کمیسیون فرهنگی، معاون فرهنگی اجتماعی، رئیس سازمان فرهنگی هنری و مدیر کل بودجه شهرداری برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسه به همکارانمان در شهرداری این نکته تذکر داده شد که باید لایحه را به موقع می‌آوردند و این اعتراض شورای اسلامی شهر به دوستان اعلام شد تا در سال‌های آینده کار به دقیقه ۹۰ نکشد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: گزارش خوبی در مورد برگزاری این رویداد در این جلسه ارائه شد. این گزارش حکایت از آن داشت که رویداد عطر سیب نسبت به سال‌های گذشته مناسب‌تر برگزار شده است.

وی افزود: جمع‌بندی جلسه امروز این بود که در کل بودجه رقمی اضافه نشود و اجازه داده شد تا نسبت به هزینه کرد از جمع اعتبارات هزینه‌ای و تملک دارایی سرمایه‌ای و درآمدهای سازمان فرهنگی هنری به مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه انجام شود.

آخوندی تصریح کرد: در نهایت گزارش عملکرد این رویداد در تفریق بودجه ۱۴۰۱ منظور و به شورای اسلامی شهر تهران ارائه خواهد شد.

کد خبر 593205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.