برنامه‌های مدیریت شهری در راستای پاسداشت خون شهدا باشد

رئیس شورای اسلامی شهرکرد، گفت: برنامه‌های مدیریت شهری در راستای پاسداشت خون شهدا باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا بیاتی امروز _ سه‌شنبه یازدهم مردادماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مدیون شهدا هستیم و باید برنامه‌های مدیریت شهری در خدمت به شهروندان، در پاسداشت خون شهدا و در راستای اهداف آنها و نظام جمهوری اسلامی باشد.

وی افزود: مصوبات در بازارچه‌ها و میدان میوه و تره‌بار توسط سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری با استفاده از روش «BOT» به معنای مشارکت بخش خصوصی در توسعه پروژه‌های زیربنایی، پیش‌بینی، طراحی و اجرایی شود.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد، تصریح کرد: شرکت‌های تعاونی و از جمله شرکت تعاونی «یادگاران ماندگار» که متقاضی مشارکت در طرح‌های توزیعی و خدماتی است، می‌توانند در رفاه بیشتر اجتماعی شهروندان تأثیر بسزایی داشته باشند، باید از این فرصت استفاده و بستر سرمایه‌گذاری را در تمام زمینه‌ها فراهم کرد.

به گزارش ایمنا، اعضای شورای اسلامی شهرکرد در جلسات شورای اسلامی شهر راهکارهایی را در خصوص موضوعات و رفع مشکلات شهروندان مطرح کرده بودند که توسعه میادین و بازارچه‌های میوه در راستای بهبود کیفیت و کاهش قیمت میوه، ساماندهی برخی مشاغل از جمله نمایشگاه‌های خودرو، استفاده از نیروهای با تجربه و تخصص مرتبط در واحدهای شهرداری و توجه ویژه به ساختار اداری از مهم‌ترین موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

کد خبر 593188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.