قیمت میوه در چهارمحال و بختیاری بررسی شد

نایب رئیس شورای اسلامی شهرکرد، گفت: قیمت میوه در چهارمحال و بختیاری بالا است و این د حالی است که شهرکرد تولیدکننده میوه است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرشاد چراغ‌پور امروز _ سه‌شنبه یازدهم مردادماه _ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه قیمت میوه در استانی که خود تولیدکننده است نسبت به قیمت میوه در شهرها و استان‌هایی که مقصد صادرات ما هستند بالاتر است، اظهار کرد: باید از ظرفیت‌های موجود در غرفه‌های میدان میوه و تره‌بار شهرکرد استفاده شود تا انحصاری بودن قیمت‌ها شکسته شود.

وی ادامه داد: با اجاره دادن غرفه‌ها تنها به فکر سود برای شهرداری نباشیم بلکه باید تصمیمی اتخاذ شود تا خدمات بهتری به شهروندان ارائه شود.

داوود نجفی، رئیس کمیسیون بودجه، مالی و برنامه‌ریزی شورای اسلامی شهرکرد نیز در ادامه با تاکید بر استفاده از نیروهای با تجربه، متخصص و کارآمد نظارتی بر پروژه‌های عمرانی، گفت: سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری شهرکرد در رشته‌های عمران، شهرسازی و معماری با کمبود نیروی متخصص مواجه است.

وی با بیان اینکه استفاده از نیروی باتجربه نیازمند پالایش نیروها به صورت تخصصی است، تصریح کرد: انتظار داریم با پیگیری‌های انجام شده بتوانیم تعدادی نیروی کارآمد از مهندسان شهرداری وارد سازمان عمران و بازآفرینی شهری شود که در این شرایط نظارت‌ها بر عملکرد پیمانکاران عمرانی افزایش می‌یاید و پروژه‌ها با کیفیت انجام شود.

مصطفی حیدری، رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه چندان قابل قبول نیست که شوراها تنها بیان مشکلات را وظیفه خود بدانند، اظهار کرد: زمانی شوراها در جای واقعی خود قرار می‌گیرند که در برابر هر خواسته و مشکلی که از سوی آن‌ها مطرح می‌شود راهکارهای لازم نیز در مورد آن موضوع خاص نیز مطرح شود.

وی با بیان اینکه مشارکت بین مردم و مدیریت شهری باید دو سویه باشد، گفت: در برنامه‌های شهری و موضوعات مطرح شده در جلسات باید به جای ۹۰ درصد مخالفت و ۱۰ درصد موافقت، بیشتر افراد موافق رفع مشکلات باشند تا انتظارات و دغدغه‌های مردم رفع و تأمین شود.

کد خبر 593175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.