بازکردن قفل ترافیک شهر بجنورد با بازگشایی‌های خطی

شهردار بجنورد گفت: از این پس بازگشایی‌های معابر شهری به صورت خطی و براساس طرح تفصیلی انجام می‌شود.

به گزارش ایمنا، جواد حمیدی اظهار کرد: به منظور جلوگیری از پراکنده‌کاری و عملکرد جزیره‌ای در بازگشایی‌های معابر شهری، از این پس بازگشایی‌ها به صورت خطی و براساس طرح تفصیلی انجام می‌شود.

وی افزود: در گذشته با توافق یک ملک و تخریب آن، ادامه فرآیند بازگشایی مسیر در سایر املاک که توافقات آن به طول می‌انجامید، متوقف می‌شد که این امر مشکلی از ترافیک شهر را حل نمی‌کرد لذا از این پس در نظر داریم با انسجام بخشیدن به فرآیند توافقات، یک مسیر را به صورت کامل و ۱۰۰ درصد بازگشایی کرده و سپس، توافقات املاک سایر مسیرها در اولویت قرار گیرد تا بتوانیم راهبردی منسجم و منضبط را در بازگشایی‌ها داشته باشیم.

شهردار خاطرنشان کرد: اگرچه تملک املاک در یک مسیر، بار مالی سنگینی بر دوش شهرداری می‌گذارد، اما عملیات تعریض معابر با هدف کاهش ترافیک و بهبود عبور و مرور در راستای آسایش شهروندان و رفع مشکلات ترافیکی شهر است و می‌طلبد شهروندان جهت بازگشایی معابر و توسعه شهر، همکاری و تعامل لازم را با شهرداری داشته باشند.

گفتنی است خردادماه امسال بود که آخرین گره ترافیکی خیابان یقین بجنورد با اخذ مجوز قضائی و اعمال ماده ۸ باز شد تا این خیابان پس از گذشت سال‌ها، به صورت کامل بازگشایی شود.

منبع: ایسنا

کد خبر 593163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.