کمک ماندگار خیران کاشان به ساخت بیمارستان بقیه‌الله (عج)

خزانه‌دار شورای اسلامی شهر کاشان گفت: جهت اعطای نذورات مردمی برای تکمیل بیمارستان بقیه‌الله (عج) کاشان، از مردم و هیئت‌های مذهبی درخواست داریم تا مبلغ نذورات خود را برای تکمیل ساختمان بیمارستان ۳۵۰ تخت‌خوابی بقیه‌الله (عج) کاشان تخصیص دهند.

علیرضا مفرح در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مردم و هیئت‌های مذهبی محرم امسال را با کمک ماندگار به درمان شروع کردند.

وی ادامه داد: جهت اعطای نذورات مردمی برای تکمیل بیمارستان بقیه‌الله (عج) کاشان، از مردم و هیئت‌های مذهبی درخواست داریم تا مبلغ نذورات خود را برای تکمیل ساختمان بیمارستان ۳۵۰ تخت‌خوابی بقیه‌الله (عج) کاشان تخصیص دهند.

عضو شورای اسلامی شهر کاشان افزود: مشارکت خیران هیئت‌های مذهبی در ارتقای سلامت جامعه به ویژه در ایام همه‌گیری کرونا قابل تقدیر است، بیمارستان ۳۵۰ تخت‌خوابی بقیه الله (عج) کاشان یکی از پروژه‌های عظیم دانشگاه و بزرگترین بیمارستان جدیدالاحداث در منطقه بوده که تاکنون ۲۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و نیازمند مشارکت، همدلی و همراهی همگانی مردم و خیران است.

وی با اشاره به اینکه این بیمارستان پس از مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی بزرگترین مرکز درمانی منطقه کاشان است، تصریح کرد: کاشان بار درمانی منطقه شمال استان اصفهان را متحمل می‌شود، مساحت پروژه بیمارستان بقیه‌الله (عج) ۴۰ هزار مترمربع است که می‌تواند نیازهای آموزشی و درمانی منطقه و شهرهای مجاور را نیز رفع کند.

مفرح با اشاره به اینکه بیمارستان بقیه‌الله (عج) در ضلع جنوبی منطقه کاشان بلوار امام رضا (ع) و مجاورت با آزادراه شمال-جنوب کشور واقع شده است، اضافه کرد: با توجه به اهمیت موضوع پدافند غیرعامل باید در ضلع مقابل بیمارستان شهید دکتر بهشتی، بیمارستان جایگزینی را داشته باشیم.

وی اضافه کرد: این بیمارستان می‌تواند دیگر بیمارستان‌های شهر را در موقعیت‌های بحران پوشش دهد و نیازهای سلامت منطقه را رفع کند و زمینه‌ساز ارتقای خدمات درمانی برای رفاه حال مردم و مراجعان باشد.

به گزارش ایمنا، خیران می‌توانند نذورات خود را از طریق شماره حساب ۶۱۱۹۵۷۵۳ نزد بانک رفاه شعبه مرکزی کاشان به حساب دانشگاه علوم پزشکی کاشان برای مشارکت در ساخت بیمارستان بقیه الله الاعظم (عج) واریز کنند.

کد خبر 593162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.