چاره‌جویی مدیریت شهری برای رانش زمین در ارومیه

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: باید به شهروندانی که مالک خانه‌های پارک جنگلی هستند، پس از تخلیه منازل زمین معوض داده شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرتضی بهرام امروز _سه‌شنبه یازدهم مردادماه_ در هشتادمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر ارومیه با توجه به مباحثی در راستای رانش زمین در منطقه پارک جنگلی و طرح مسئله نامه نگاری با هدف رفع مسئولیت، اظهار کرد: مسئولان اگر به دنبال رفع مسئولیت باشند پس مشکلات را چه کسی رفع خواهد کرد؟ اگر رفع مسئولیت کنیم در برابر وجدان خود و خداوند چه پاسخی خواهیم داشت؟

وی در خصوص رفع خطر برای منازل در معرض رانش زمین که در منطقه پارک جنگلی قرار دارند، ادامه داد: اگر مراجع قضائی رأی مبنی بر تخلیه دادند، باید پیگیری شود، اما باید به فکر شهروندان نیز باشیم.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: باید ضمن هشدار به شهروندان برای تخلیه به فکر شهروندان ساکن در این منازل باشیم و زمینی معوض برای آنها در نظر بگیریم.

وی با اشاره به برخی مباحث در راستای سفرهای کاری برای استفاده از تجربیات سایر شهرها، افزود: به عنوان اعضای شورای اسلامی شهر نماینده شهروندان هستیم و وظیفه داریم برای رفع مشکلات شهروندان به هر کجا که لازم باشد، رفته و به دنبال راهکار و چاره‌جویی باشیم.

کد خبر 593140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.