پرداخت مستمری ویژه به مددجویان مناطق سیل‌زده/۱۰ مددجوی کمیته امداد جان باختند

رئیس کمیته امداد گفت: سیل فراگیر که استان‌های زیادی از کشور را دربرگرفت، متاسفانه موجب بروز خسارت قابل توجهی برای مددجویان این نهاد شده است و برهمین مبنا مستمری ویژه به آنان تعلق می‌گیرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از کمیته امداد، سیدمرتضی بختیاری امروز _سه‌شنبه یازدهم مردادماه_ با تشریح اقدامات این نهاد برای کمک به مددجویان سیل‌زده در استان‌های مختلف براساس برآوردهای اولیه بیش از ۱۵۰۰ واحد مسکونی مددجویان تخریب شده است که با کمک بنیاد مسکن و دیگر نهادهای انقلابی از نو احداث خواهد شد.

وی با اظهار تأسف از فوت تعدادی از هموطنان در سیل اخیر و بیان تسلیت به خانواده‌های این افراد، اظهار کرد: متأسفانه ۱۰ نفر از فوت‌شدگان از مددجویان کمیته امداد هستند.

رئیس کمیته امداد از اقدامات این نهاد برای جبران خسارت، اسکان موقت و تأمین معیشت اضطراری مددجویان سیل‌زده خبر داد و گفت: به منظور کمک فوری به مددجویان، مستمری ویژه به میزان یک ماه مستمری مددجویان به حساب خانواده‌های تحت حمایت در مناطق سیل‌زده واریز می‌شود.

وی تاکید کرد: چندین هزار قلم از لوازم زندگی مددجویان در اثر سیل از بین رفته است که پس از جمع‌بندی نهایی برای تأمین اقلام جایگزین اقدام خواهد شد.

کد خبر 593131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.