توجه به رفع معضلات شهری در مناطق کم‌برخوردار ارومیه

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: مشکلات شهروندان در مناطق کم‌برخوردار باید پیگیری و رفع شود.

صادق توکلی‌مهر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به مشکلات حوزه فاضلاب در برخی مناطق شهر، اظهار کرد: محله‌هایی در سطح شهر به ویژه در مناطق کم‌برخوردار و حاشیه‌نشین شهر داریم که به شبکه فاضلاب دسترسی ندارند و با مشکلات بسیاری روبه‌رو هستند و باید چاره‌ای برای رفع آن اندیشیده شود.

وی ادامه داد: شهروندان ساکن در این محلات توان پرداخت هزینه‌های اضافی برای تخلیه مکرر چاه‌های فاضلاب را ندارند و از طرفی آب‌های سطحی در برخی مناطق بسیار بالا است و مشکلات بسیاری برای شهر و شهروندان ایجاد می‌کند و نارضایتی آن‌ها را به دنبال دارد.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: بارها مطرح کرده‌ایم که تا مشارکت شهروندان نباشد توسعه شبکه فاضلاب کار آسانی نخواهد بود و سرعت آن بسیار پایین می‌شود.

وی درخصوص تصویب پیشنهاد نرخ تعرفه‌های تبصره سه اداره آب و فاضلاب و حمایت این موضوع، تصریح کرد: در مناطق کم‌برخوردار باید مشکلات شهروندان را پیگیری کنیم تا این مناطق نیز از امکانات و شرایط نسبی برخوردار باشند؛ در تلاش هستیم تا عدالت‌محوری در تمام مناطق شهر وجود داشته باشد.

توکلی‌مهر افزود: لازم است موضوع توسعه شبکه آب و فاضلاب را با اولویت در محلات از شرکت آب و فاضلاب مطالبه کنیم تا در برنامه‌های خود به محلات اولویت‌دار توجه ویژه‌ای داشته باشد و مشکلات موجود رفع شود.

کد خبر 593130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.