تکمیل نقشه راهبردی برای مجموعه حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تبریز

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار تبریز گفت: نقشه راهبردی مدون و مطالعه شده‌ای برای مجموعه حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری و تمام سازمان‌های تابعه در حال تکمیل است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، یعقوب وحیدکیا در نشست مدیران مجموعه حمل‌ونقل و ترافیک، اظهار کرد: در این برنامه با در نظر گرفتن مشکلات موجود، نقشه راهبردی خواهیم داشت و تلاش می‌کنیم با در نظر گرفتن امکانات موجود به اهداف مدنظر دست یابیم.

وی افزود: پویایی مجموعه با مشارکت و برنامه مشخص اتفاق می‌افتد و ارائه طریق و خلاقیت تک‌تک افراد مجموعه، سبب سرعت بخشیدن به حرکت رو به جلو مجموعه می‌شود و در این راستا تقسیم کار صحیح و ممانعت از موازی‌کاری، می‌تواند باعث پیشرفت شود.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار تبریز تصریح کرد: تهیه اطلاعات جامع و لیست واحد و مشترک از مشکلات و اولویت‌های کاری حمل‌ونقل و ترافیک کلان‌شهر، می‌تواند مانع دوباره‌کاری و موازی‌کاری شود، به عنوان مثال در موضوع بحث نقاط حادثه‌خیز و اولویت‌بندی رفع این مشکل، اولویت کاری واحدهای حمل‌ونقل مناطق و سازمان‌ها باید یکسان باشد تا بتوانیم به نتیجه مطلوب دست یابیم.

وی با بیان اینکه واحد مطالعات و برنامه‌ریزی، مغز متفکر برای تحقیق و توسعه، بودجه‌بندی و برنامه‌ریزی مجموعه است و در پیشبرد مجموعه نقش اصلی را ایفا می‌کند، افزود: تعریف راه، پروژه و برنامه از طریق این واحد است و انجام مطالعات جامع، همچنین مطالعات حمل بار در این راستا باید در اولین فرصت جمع‌بندی شود.

کد خبر 593129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.