تفکیک اتوبوس زنان و مردان در پایتخت صحت دارد؟

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به انتشار خبری در خصوص تفکیک اتوبوس زنان و مردان در تهران، گفت: این موضوع در شورای اسلامی شهر و شهرداری تهران مطرح نشده است و این خبر تایید نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی چمران امروز _سه‌شنبه یازدهم مردادماه_ در هشتادوسومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص تصویب یک فوریتی لایحه مجوز هزینه‌کرد شهرداری تهران در برگزاری مراسم اربعین سال ۱۴۰۱، اظهار کرد: یک فوریت این لایحه در جلسه قبلی به تصویب رسید، اما در ارتباط با رقم و اعتبار آن هنوز وارد بحث و گفت‌وگو نشده‌ایم.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه آیا در این لایحه به رقم ۳۰ میلیارد تومانی برای اربعین سال جاری اشاره شده است؟، ادامه داد: همان طور که تاکید کردیم هنوز اعداد و رقم این موضوع به تصویب نرسیده است که البته افتخار می‌کنیم برای اربعین کاری انجام دهیم. در آخرین سال کمک شهرداری تهران به مراسم اربعین یعنی سال ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷ مبلغ ۱۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده بود که با توجه به شیوع ویروس کرونا این مراسم متوقف شد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مشارکت خیران و نیکوکاران در برگزاری مراسم پیاده‌روی اربعین و برپایی موکب‌ها در مسیر این راهپیمایی بزرگ، اضافه کرد: خیران و نیکوکاران در طراحی موکب‌ها حضور فعال و پررنگی داشتند و اینکه بخواهیم از طریق خیران و نیکوکاران جهت تأمین رقم مورد نظر در مراسم اربعین اقدام کنیم، عملیاتی نیست، لذا جزئئات را اعلام خواهیم کرد.

وی با اشاره به انتشار خبری در خصوص تفکیک اتوبوس بانوان و مردان در تهران، افزود: این موضوع در شورای اسلامی شهر و شهرداری تهران مطرح نشده است و این خبر تأیید نمی‌شود.

کد خبر 593107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.