تاریکی معابر شهری و روستایی از معضلات استان اردبیل است

نماینده استان اردبیل در شورای عالی استان‌ها گفت: معابر شهری و روستایی از کمبود چراغ‌های روشنایی رنج می‌برند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها ناصر نعمتی اظهار کرد: با تشدید اوضاع نابسامان نان و صف‌های طولانی مشخص نیست که سهمیه آرد روستاییان بر چه اساسی تحویل داده می‌شود که مراجعات روزانه از روستاها به شهرها برای خرید نان افزایش یافته است.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد سهمیه قبلی آرد تحویل نانوایی‌ها نمی‌شود یا در این بین عده‌ای سعی می‌کنند تا با فروش خارج از شبکه بر دامنه گرفتاری‌ها و مشکلات شهروندان در این حوزه را اضافه کنند.

نماینده استان اردبیل در شورای عالی استان‌ها محدود بودن نانوایی‌های لواش‌پزی و تافتون را از معضلات جدی دانست و گفت: شهروندان در تهیه نان لواش در کنار سایر اقلام نان با مشکلاتی جدی روبه‌رو هستند.

وی اضافه کرد: از مدیریت برق استان و شهرستان در تبدیل سیم‌های مسی به کابل خودنگهدار قدردانی می‌کنم و این اقدام مانع از سرقت سیم‌ها شده و در کنار آن انتظار می‌رود در مسیر نیرورسانی به شهرک صنعتی آب، مشکل تیر برق که از وسط اراضی روستاییان عبور می‌کند با جابه‌جایی رفع شود.

نعمتی گفت: معابر شهری و روستایی از کمبود چراغ‌های روشنایی رنج می‌برند که در این زمینه امیدواریم با تلاش و پیگیری‌های جدی مشکلات و دغدغه‌ها رفع شود.

کد خبر 593079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.